7 Reacties

13 uur geleden

Wij hebben wel vlaggetjes aan de bovenkant maar verder ook nog geen 'frutsels'. Ik ben ook benieuwd vanaf wanneer andere moeders dit doen! Slaapt je zoontje alleen in het vloerbed? Hoe gaat dat in de praktijk, klimt hij er niet uit?

10 uur geleden

Reactie op M馃尲

Wij hebben wel vlaggetjes aan de bovenkant maar verder ook nog geen 'frutse ...
Jaa hij slaapt alleen erin sinds hij 10 maanden oud is 鈽猴笍 wij hebben een dichte met hekje, hij is er nu 3x per ongeluk overheen gevallen (matras van ledikant ligt ernaast). Maar bewust eruit gaan is nog niet gebeurd terwijl hij nu al weken zelfstandig loopt en heel druk is met klimmen. Ik denk dat hij gewoon gewend is dat wij hem erin en eruit tillen en hij alleen zelf in en uit kan wanneer het hekje open is

8 uur geleden

Reactie op Marr_

Jaa hij slaapt alleen erin sinds hij 10 maanden oud is 鈽猴笍 wij hebben een di ...
Wat knap! Ik zou zelf persoonlijk wachten tot 18 maanden. Daarna komt er eigenlijk geen/zelden wiegendood voor. Maar dit zou puur een geruststelling voor mijzelf zijn. Wiegendood vind namelijk het meeste plaatst tot 1 jaar, maar toch, die laatste paar procent zou ik ook willen uitsluiten.

8 uur geleden

Reactie op zara6

Wat knap! Ik zou zelf persoonlijk wachten tot 18 maanden. Daarna komt er ei ...
Snap wat je bedoeld! Ik durf het nu ook nog niet zo goed.. ook al denk ik dat hij het prima kan. Hij slaapt altijd al met een knuffeldoekje van happy horse en hij slaapt altijd op zijn buik. Volgens mij zeggen ze dat wanneer ze draaien en op de buik kunnen slapen, ze bewust zijn van het neusje vrij houden. Maar toch vind ik het nog wat spannend. Daarom even benieuwd hoe anderen dit al doen inmiddels 鈽猴笍

6 uur geleden

Ik vind dit ook zo leuk! En het lijkt me ook heerlijk voor een kindje om wat meer ruimte te hebben. Ik geloof alleen niet dat mijn zoontje hier klaar voor is. Ik denk dat hij er dus wel de hele tijd uit zou vallen.. 馃ズ

6 uur geleden

Reactie op anne55

Ik vind dit ook zo leuk! En het lijkt me ook heerlijk voor een kindje om wa ...
Ik merk dat de slaapzak dat tegengaat. Staat hij in bed zonder slaapzak dan valt hij zo over de rand. Met slaapzak staan, wordt de voorkant helemaal strak getrokken dus dan kan hij minder, op een of andere manier houdt dat het tegen. Maaar hij is er ook echt niet mee bezig.. over de rand heen willen gaan

5 uur geleden

Ik zou het echt nooit gebruiken.