15 Reacties
6 dagen geleden
Ja hier ook sinds 2 dagen, vandaag weer eens voor het eerst iets langer wakker. Maar denk dat het erbij hoort.
6 dagen geleden
Hier hetzelfde! Ze is nu 8 weken en al 2 dagen amper wakker te houden haha. Alleen maar slapen en voeden. Fijn om te horen dat ze niet de enige is..
5 dagen geleden
Hier hetzelfde bij 8 weken, ze drinkt ook veel korter aan de borst..
2 dagen geleden
Mijn zoontje is ruim 10 weken en slaapt afgelopen dagen ook bijna alleen maar. Maakt goede nachten van 20.00 tot 7.30 en slaapt nu dus overdag ook continu. Drinkt ook veel korter aan de borst.
茅茅n dag geleden
Reactie op ZonovergotenMaan681968
Mijn zoontje is ruim 10 weken en slaapt afgelopen dagen ook bijna alleen ma ...
Ja dat heeft mijn dochter ook. Ze drinkt ineens veel korter en slaapt bijna nog meer..
茅茅n dag geleden
Ik haal mijn zoontje uit bed, voed hem en daarna knuffelen en spelen. Hij is dan ontzettend vrolijk. Als hij gaapt en een beetje jammerig wordt breng ik hem weer naar bed en slaapt hij eigenlijk meteen. Voor m'n gevoel breng ik hem continu naar bed, maar volgens mij is hij de afgelopen dagen ontzettend aan het ontwikkelen met nieuwe geluidjes enzo. Dus ik geef maar toe aan zijn moeheid.
茅茅n dag geleden
Ik haal mijn zoontje uit bed, voed hem en daarna knuffelen en spelen. Hij i ...
Ik heb dit ook sinds vandaag. Was bang dat dag en nachtritme omgedraaid zou zijn, maar 鈥榮 nachts slaapt jouw zoontje dus ook goed ondanks het vele slapen overdag?
茅茅n dag geleden
Ja, mijn zoontje blijft 's nachts ook gewoon goed slapen. Ik was inderdaad ook bang dat het dag en nachtritme omgedraaid zou zijn, maar dat is niet het geval.
茅茅n dag geleden
Mijn zoontje is ruim 10 weken en slaapt afgelopen dagen ook bijna alleen ma ...
Herkenbaar! Mijn zoontje van 11 weken heeft dit nu al 3 dagen. Was eerst bang dat hij te weinig drinkt, maar heeft gelukkig genoeg poep en plas luiers. Geef namelijk volledig borstvoeding dus weet niet hoeveel erin gaat
茅茅n dag geleden
Reactie op Beeclara
Herkenbaar! Mijn zoontje van 11 weken heeft dit nu al 3 dagen. Was eerst ba ...
Hier ook volledig borstvoeding en voldoende plas en poep luiers.
茅茅n dag geleden
Hier ook volledig borstvoeding en voldoende plas en poep luiers.
Lijkt mij dat dit dan normaal is. Dat is mij dan gezegd. Mijn lactatiekundige gaf aan dat het kind vanzelf komt als die honger heeft, al zit tussen de voedingen 4-5 uur tussen.
Wellicht dat jouw kind in een sprong zit of even niet lekker in haar vel?? Bij twijfel of zorgen, overleg dan altijd het consultatiebureau :)