10 Reacties
10 maanden geleden
Hier hetzelfde. Sinds gisteren koortsvrij, maar ook nog hoesten en klinkt nog wat vol. Vandaag sliep hij voor het eerst ‘s ochtends tot 8 uur in plaats van tot half 7 en is ook sneller moe dan normaal.
Ik denk dat het er gewoon bij hoort! Even bijkomen na zo ziek te zijn geweest.
10 maanden geleden
Hier het zelfde. Kleine meid knapt sinds vandaag beetje weer op. Sinds woensdag was ze dood en dood ziek zo ineens. Verkouden. Huilerig. schorse stem. Hoesten. Huisarts geweest was niks aan de hand. 2 keer over bij de weekendpost geweest omdat ze echt slap en levenloos was. 39.6-40 graden koorts steeds. Uiteindelijk bleek ze beginnende oorontsteking te hebben. 2 verschillende antibiotica gehad gisteren weer een nieuwe gekregen en ze lijkt op te knappen. weer beetje leven erin. Alleen inderdaad veel slapen nog. ook op plekken waar ze normaal nooit zal slapen zo als de box of wipstoel. 😘
10 maanden geleden
Reactie op amanda&menno
Hier het zelfde. Kleine meid knapt sinds vandaag beetje weer op. Sinds woen ...
Ja precies dat inderdaad, slapen op plekken waar hij nooit slaapt. Gister toen we naar bed gingen kwam het leven terug, praten alsof zn leven er vanaf hing, hij had wat in te halen denk ik haha.
Beterschap voor je meisje 😘
10 maanden geleden
Reactie op Daan2705
Ja precies dat inderdaad, slapen op plekken waar hij nooit slaapt. Gister t ...
Hier ook vannacht zo helder en vrolijk opeens om 1:00 en om half 3 viel ze weer in slaap. haha. Jullie ook beterschap😘
10 maanden geleden
Reactie op _xkb
Hier zitten we ook met de griep helaas. Ze krijgt nog paracetamol omdat ze ...
Ja zeker! Heb hem op een gegeven moment naast mij in bed gelegd want ik ben totaal geen rugslaper 😅 op zn rug liggen wilde hij niet dus op zn buik gelegd, toen sliep hij wel en ik niet want ik vond het een beetje spannend 🫣
10 maanden geleden
Reactie op _xkb
Ja dat was hier ook zo… Normaal valt hij heel makkelijk zelf in slaap in z’n eigen bedje. Nu kon hij de hele nacht nog geen 5 centimeter bij me vandaan zijn. Waren leuke nachten 😅
10 maanden geleden
Reactie op _xkb
ja hier ook vooral op mij ik heb der op haar zij tegen mij aangelegd als ze sliep en dat ging ook. heel vervelend wel want ze was net gewend in de eigen bed😅