103 Reacties
21 dagen geleden
Hier eerste 2weken samen geslapen in me armen in bed en nu 7 weken oud aleen in de ochtend 😃
21 dagen geleden
Wij doen het! Slapen inmiddels met onze dreumes van 20 maanden en onze baby van bijna 6 weken. Ik vindt het heerlijk!
21 dagen geleden
Reactie op kimm1705-0909
Hier eerste 2weken samen geslapen in me armen in bed en nu 7 weken oud alee ...
Waar slaapt je kleine nu? Vind je dat prettiger?
21 dagen geleden
Reactie op Neeltje Schuurmans
Wij doen het! Slapen inmiddels met onze dreumes van 20 maanden en onze baby ...
Ik slaap samen met mn zoontje van 7 weken. Ondervindt soms wat hinder van hoe ik liggen moet. Mn lijf doet soms pijn. En wat dragen je kids?
21 dagen geleden
Ja wij! Met de oudste twee ook gedaan. Ik heb haar naast mij in het bed liggen, niet in het midden. Want vertrouw mn man niet tijdens zijn slaap haha. Ze ligt in een laag mozesmandje waarvan de randen dus vrij ademend (hoe zeg je dat🤣) zijn. Ik merk dat ze het erg fijn vindt zo dichtbij en het is ook makkelijk als ze bv dr speen wilt hebben. En stiekem geniet ik er zelf ook van 😆
21 dagen geleden
Reactie op Rosalindem
Waar slaapt je kleine nu? Vind je dat prettiger?
Bedje naast ons gaat vanaf volgende week eigen kamertje ja is wel fijne nu zonder want je ligt tog beperkt en word onbewust steeds waker uit angst
21 dagen geleden
Reactie op ibanezls
Dit lijkt mij ook heel fijn! Tot op heden niet gedurfd vanwege de waarschuw ...
Ik durfde ook niet maar hij wilde absoluut niet elders slapen. Mc kenna heeft veilig samen slapen adviezen
21 dagen geleden
Reactie op kimm1705-0909
Bedje naast ons gaat vanaf volgende week eigen kamertje ja is wel fijne nu ...
Ja ik denk soms dat ik hem wakker maak😅
21 dagen geleden
Ik slaap met m’n zoontje van 6 weken in de chest to chest houding volgens de aanwijzingen van happy cosleeper. Hij heeft heel veel lichamelijk ongemak en zodra ik hem weg/plat leg begint hij te spugen en kreunen en wordt dan wakker en moet huilen. We hebben nu goede nachten. Ik hoop alleen dat hij uiteindelijk wel in z’n cosleeper wil of op z’n minst plat in bed naast mij, want ik vind het toch spannend. Ben nu het boek van McKenna aan het lezen en dat stelt me wel wat gerust.
21 dagen geleden
Reactie op Pocalana
Ik! Met mijn oudste lang gedaan en nu met mijn bijna 5 weken oude dochter o ...
Ik ook volgens die regels krijg alleen soms wel last van slapende arm of iets. En wat heeft jou kleine aan in bed? Vind soms zo lastig omdat ik t super koud heb en van alles aan heb zelf..
21 dagen geleden
Hier ook 😅 vaak gewoon door vermoeidheid dat ik geen zin heb om recht te zitten in bed en dan vallen we zo samen in slaap tot de volgende voeding. Vaak tegen 5u krijgt ze wat last van protjes en van zodra ik ze dan tegen me aan leg slaapt ze weer rustig verder. Dus vaak van 2u tot 7u ligt ze bij mij.
21 dagen geleden
Reactie op Bonnie03
Yes hier ook! De eerste 5 weken op mijn borst, nu naast mij. Ik voed dan li ...
Zo doe ik het ook! Wel nú darmkrampjes wat voor onrust zorgt. En soms na t voeden onrustig dan twijfel ik of t boertje is. Of onrustig als ik hem op de rug wil draaien. Valt jou kleine altijd gelijk weer in slaap?
21 dagen geleden
Reactie op Rosalindem
Ik ook volgens die regels krijg alleen soms wel last van slapende arm of ie ...
Ze heeft een slaapzak aan van de Hema, juiste maat. En dan heb ik de mouwtjes er af gehaald. Rompertje lange mouwen en een legging.
Ik heb zelf heb een simpele katoenen voedings shirt met lange mouwen aan (H&M) en een legging. Deken over mij heen tot net over mijn heupen.
Slapende arm heb ik gelukkig geen last van. Ik voed haar nu ook vanuit deze positie. Soms ook nog wel zittend. Ben heel blij om samen met haar te slapen 🥰