104 Reacties

MOD

21 dagen geleden

Ja bijna iedere nacht. Ze start wel in de cosleeper als we naar bed gaan maar na de eerste nacht voeding vaak niet meer terug in cosleeper. Ze wordt onrustig zonder lichamelijk contact dus zo maken we de beste slaapuren samen. En kan ze zelf lekker de borst vinden. Ik wordt wel altijd heel stijf wakker uit de cuddle curl 😅

21 dagen geleden

Reactie op Rosalindem

Zo doe ik het ook! Wel nú darmkrampjes wat voor onrust zorgt. En soms na t ...
Ja in principe wel altijd. Van de week gebeurde het inderdaad ook een keertje dat hij daarna niet meer gelijk doorsliep door ik denk ook krampjes. Maar dat was gelukkig eenmalig. Hij ligt eigenlijk altijd op zijn zij tegen mij aan. Hij valt dan na het drinken tegen mijn borst aan ik slaap.. die ligt dan een beetje onder zijn wang zeg maar haha

21 dagen geleden

Gister voor het eerst de baby op zn zij op borsthoogte terwijl ik op mijn zij in een C vorm in slaap ben gevallen. Mijn baby heeft voor het eerst 6 volle uren geslapen. Ik werd geschrokken wakker!

21 dagen geleden

Reactie op Bonnie03

Ja in principe wel altijd. Van de week gebeurde het inderdaad ook een keert ...
Oow fijn om te horen! Ik durf m nooit op zijn zij te laten liggen. Dat hij straks verder rolt naar mij toe ofzo. Maar dat op zn rug draaien met volle maag gaat vaak niet zo lekker. Hopelijk als de krampjes voorbij zijn ook wat rustigere nachten

21 dagen geleden

Reactie op blessing1

Gister voor het eerst de baby op zn zij op borsthoogte terwijl ik op mijn z ...
Kijk wat lekker!!

21 dagen geleden

Ja gedaan tot 6 weken en nu in co sleeper open geklapt naast me. Hij paste niet meer in de baby nestje en ben heel panisch voor wiegendood. Ik weet niet waar dat vandaan komt maar heb het zo erg dat ik bij pycholoog loop ervoor. Is ook echt na me bevalling ineens gekomen ..

21 dagen geleden

Reactie op Hailey Mae

Ja gedaan tot 6 weken en nu in co sleeper open geklapt naast me. Hij paste ...
Begrijp ik helemaal hoor! Ik ben ook in vergelijking met voor bevalling veel meer onzeker en angstig over van alles.

21 dagen geleden

Als mijn zoontje niet kan slapen of na een nachtvoeding slaapt hij naast me. De cosleeper staat tegen het bed dus hij kan er niet uitvallen. Ik lig om hem heen. Dit gaat prima. Ik slaap wel lichter. Af en toe slaapt mijn man op de bank. Ik slaap dan met die kleine in het grote bed zodat ik op de kant van mijn man kan liggen en slaap zo wat dieper. Mijn zoontje slaapt in een slaapzak en ik leg mijn deken zo neer dat die niet in zijn buurt komt. Ik merk dat ik in mijn slaap heel bewust van hem ben.

21 dagen geleden

Mijn dochter (5 weken) slaapt (meestal) in haar eigen kamer in ledikantje van 20.00-4.00u met een onderbreking om 23.00 uur voor een voeding. Na de voeding van 4.00 uur is ze onrustiger in bed en leg ik haar lekker op mijn borst. Voedingskussen om mij heen, cosleeper schuif ik tegen mn bed en deken tot mijn middel. Ik slaap niet diep maar wel een beetje en vind het wel een fijn moment knuffelen. Als ik haar dan terug in bed probeer te leggen slaap ik slechter / minder omdat ik bang ben dat ze mijn oudste wakker maakt of dat ik er alsnog uit moet omdat ze gaat huilen. Dan lig ik veel alerter te luisteren.

21 dagen geleden

Ik zou het heerlijk vinden maar ik geef helaas geen bv en dus is het per definitie niet veilig om samen te slapen..

21 dagen geleden

Reactie op itsme123

Ja wij! Met de oudste twee ook gedaan. Ik heb haar naast mij in het bed lig ...
Hi! Mag ik vragen of je fles of borst voeding geeft? Ik wil ook graag op deze manier samen slapen maar geef zelf helaas geen bv. Dus ben erg benieuwd!

21 dagen geleden

Ik zou het heel graag willen maar ben te bang dat er wat naars kan gebeuren en dat je wakker wordt met alle gevolgen ....

21 dagen geleden

Reactie op Rosalindem

Ik slaap samen met mn zoontje van 7 weken. Ondervindt soms wat hinder van h ...
Ik lig voornamelijk op mijn zij en af en toe op mijn rug. De dreumes wilt ook zo dicht mogelijk tegen mama aan. Ik heb mij er al lang bij neergelegd en ben er ook aan gewend, in het begin moest ik ook mijn draai vinden. Maar slapen al samen sinds de geboorte van de dreumes. Het is heel fijn en uiteindelijk denk ik dat we zo beter slapen.

21 dagen geleden

Bij ons begint ze altijd in haar wiegje die naast ons bed staat. Wanneer ze ‘s nachts rond 3 komt voor voeding duurt het soms heel lang voordat ze weer in slaap wil vallen dus neem ik haar mee in ons eigen bed. Zo valt ze snel in slaap zonder problemen. Ze ligt op haar buik gewoon op mn borst. En anders naast mij op haar zij , dan hou ik haar gewoon vast. Ze is nu 5 weken , zo heb ik en zij ook meer rust in de nacht. Niet helemaal zoals de “regels” maar het werkt voor ons .

20 dagen geleden

Ik wil dit graag gaan proberen, met 'open bar', ik geef borstvoeding. Dan kan ik dus kleding aantrekken waardoor de borsten niet bekleed zijn/makkelijk vrij te maken zijn en mn zoontje deze in de nacht kan vinden. Maar in de nacht lekken mij borsten altijd best wel. Hoe voorkom ik dat alles onder de melk lekt. Iemand tips?

20 dagen geleden

Hier ook. Wel zo min mogelijk, ik leg haar altijd eerst in eigen bedje. Maar als ze niet in slaap kan komen, komt ze naast mij in bed. Meestal hoeft het alleen de laatste keer van de nacht dat ze wakker wordt

20 dagen geleden

Reactie op Hilla23

Mijn dochter (5 weken) slaapt (meestal) in haar eigen kamer in ledikantje v ...
Precies dit doe ik ook! Alsof ik mijn eigen verhaal lees😅

20 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Ik wil dit graag gaan proberen, met 'open bar', ik geef borstvoeding. Dan k ...
Tja dat lekken is vervelend en houdt pas na zoveel maanden op, heb er ook last van. Ik gebruik vaak hydrofiele doeken of andere doeken tegen mijn borsten en soms laat ik het ook maar gewoon gebeuren…. Heel vervelend en het meest irritante aan borstvoeding 😂 voor de rest alleen maar voordelen

20 dagen geleden

Over aantal weken moet ik weer aan t werk, vraag mij af of het dan op de opvang moet, mijn kleine gaat 1 dag naar opvang en 1 dag naar mn ouders maar hoe gaan de slaapjes daar dan. Overdag slaapt bij wel in nestje in de box of kinderwagen. Co sleeper heb ik wel maar ja wilde meneer niet in het begin en nu eigenlijk niet meer geprobeerd ooj

19 dagen geleden

Reactie op Rosalindem

Over aantal weken moet ik weer aan t werk, vraag mij af of het dan op de op ...
Ja daar heb ik geen antwoord op. Ik ben gestopt met werken omdat ik het graag wou en omdat het kon, ik ben altijd met de kinderen en ze hebben nog nooit ergens geslapen.