11 Reacties

11 maanden geleden

Misschien een nunki lakentje zodat hij wat minder door het ledikant heen kan bewegen?

11 maanden geleden

Google eens op 'bedomrander ledikant'. Aangezien het speciaal voor babys is neem ik aan dat het veilig is.

11 maanden geleden

Reactie op ElineZ

Google eens op 'bedomrander ledikant'. Aangezien het speciaal voor babys is ...
Omdat sigaretten voor mensen zijn gemaakt is het nog niet veilig. Ik zou geen bedomrander gebruiken want deze zijn bewezen onveilig, maar de keuze is natuurlijk aan jezelf. Mijn zoontje laag altijd tegen een spijl aan en met zijn arm of voet er door. Hij leerde snel te draaien als t me pijn deed. En anders zal t hem geen pijn hebben gedaan.

11 maanden geleden

Reactie op ElineZ

Dit is een misvatting helaas, bedomranders zijn niet veilig, vaak ook niet als de fabrikant claimt dat het wel zo is.

11 maanden geleden

Reactie op Bowden

Omdat sigaretten voor mensen zijn gemaakt is het nog niet veilig. Ik zou ge ...
Hahah hier moest ik om lachen, als ex-roker. Mijn zoontje heeft geen pijn door de spijlen, maar zichzelf ermee wakker. Ik wil iets vinden zodat hij lekker doorslaapt. Hij rolt en draait nog niet, dus ik weet ook dat ik een beetje geduld moet hebben 馃槄

11 maanden geleden

Reactie op ElineZ

Dank voor de tip! Ik was in twijfel of het een slimme zet is om dit te halen want ik vermoed hetzelfde als anderen in dit topic; dat het niet helemaal veilig is. Maar dank je voor het meedenken :)

11 maanden geleden

Reactie op asil122

Misschien een nunki lakentje zodat hij wat minder door het ledikant heen ka ...
Ben bang dat mijn zoontje zich hier uit tijgert 馃槀

11 maanden geleden

Reactie op PWFH

Hahah hier moest ik om lachen, als ex-roker. Mijn zoontje heeft geen pijn d ...
Het veiligste is om niets te doen. Je zoontje went er vanzelf aan. :)

11 maanden geleden

Reactie op ElineZ

Nooit niks klakkeloos aannemen. Zeker niet als het om die kleintjes gaat. Boerenverstand gebruiken. Kom je stukken verder mee馃槉

11 maanden geleden

Reactie op PWFH

Ben bang dat mijn zoontje zich hier uit tijgert 馃槀
Kans is idd aanwezig maar lijkt mij eigenlijk de enige enigszins veilige optie nog. Kussens zou ik niet zo snel doen!