5 Reacties

18 dagen geleden

Zelf zou ik nooit zoiets bij Temu bestellen, aangezien daar andere richtlijnen voor producten gelden dan hier in Nederland en de EU. Zeker wanneer het om producten gaat waarmee het voedsel in aanraking komt. Daar is inmiddels echt veel onderzoek naar gedaan door diverse partijen.

17 dagen geleden

Reactie op feyre

Zelf zou ik nooit zoiets bij Temu bestellen, aangezien daar andere richtlij ...
Ik snap wat je zegt. Dit is een foto van de originele, in Nederland gekochte, kolf. Links onderin: Made in China.

17 dagen geleden

Reactie op Anne-Marie_Arnhem

Ik snap wat je zegt. Dit is een foto van de originele, in Nederland gekocht ...
Klopt, maar de producten voor de EU worden volgens andere richtlijnen gemaakt in China, dan de producten die vanuit China verkocht worden. Daar gelden andere richtlijnen. Dus het ventieltje ‘made in China’ van de originele kolf, is volgens andere richtlijnen gemaakt dan die wat van Temu komen. Ookal komen ze beide uit China.

17 dagen geleden

Reactie op Anne-Marie_Arnhem

Ik snap wat je zegt. Dit is een foto van de originele, in Nederland gekocht ...
Gemaakt in China betekent niet dat het uit dezelfde fabriek komt als Temu. Bij Temu/Ali/etc. is er geen controle vanuit EU op veiligheid etc. Maar in China worden natuurlijk ook producten gemaakt die wel getoetst worden aan EU normen, zoals ook deze Youha kolf die op de NL markt verkrijgbaar is, gekeurd volgens EU normen. Ik zou never besparen door via Temu/Ali te bestellen (zeker niet als het in aanraking komt met voedsel en/of baby). Uiteraard moet je wel checken als je bijv. bij bol.com besteld dat het geen doorverkoop is vanuit Ali of Temu. Dan ben je een dief van je portemonnee...

17 dagen geleden

Reactie op feyre

Klopt, maar de producten voor de EU worden volgens andere richtlijnen gemaa ...
Oké bedankt voor je reactie!