26 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maria202405

Bij mijn zoontje is het niet ‘zomaar’ voorbij gegaan. de verborgen reflux l ...
Ik vermoed hier ook koemelk allergie, aangezien ze uitslag heeft. Maar volgens onze huisarts kan dat niet, omdat wij geen allergie hebben 😓 Goede tip om het daar ook op te gooien! En dat is ook echt zo, durf met haar nog niet naar de winkel want dan krijst ze alles bij elkaar..

één maand geleden

Misschien stomme vraag hoor maar hoe kom ik erachter of mijn zoontje verborgen reflux heeft.

één maand geleden

Reactie op mammarose

Hier deed johannesbroodpitmeel binnen 3 voedingen echt wonderen. Echt blije ...
Hier ook zie opeens hele andere baby 🥰

één maand geleden

Reactie op dooortje

Ik vermoed hier ook koemelk allergie, aangezien ze uitslag heeft. Maar volg ...
Dat is echt onzin! Mijn eerste zoontje had ook koemelkallergie, kwamen we met 7 weken achter nadat hij opeens bloed ging overgeven.. Terwijl wij allebei geen allergieeen hebben en niemand in onze familie verder! 12 uur per dag huilen is absoluut niet normaal en heeft zeker een reden, dus volg je moedergevoel!!

één maand geleden

Herkenbaar en verschrikkelijk om je kindje zo elke keer te zien. Onze dochter had precies hetzelfde icm krampen. Heel wat onleefbare dagen en nachten moeten doorstaan. Dit had een weerslag op ons als ouders en ons meisje voor vele weken. Inmiddels hebben we wat oplossingen gevonden na veel verschillende experimenten. Nu is onze dochter een vrolijke baby met weinig maagklachten. Wat ons helpt: - Een reflux kussen. Deze plaats je onder het matras van het bedje, waardoor je kindje veilig met haar hoofd iets hoger ligt dan haar heupen. - Therapeutisch voeden, dus rechtop zittend met de fles op 90 graden, tussendoor pauzeren voor een boertje. Na het voeden minstens 20 min schuin/rechtop vasthouden. -Verschonen voor voeden, zodat ze niet met een volle maag plat op het aankleedkussen ligt. - Overstap gemaakt van Nestle nan sensilac naar Hipp ha1 combiotik. Dit maakte het grootste verschil.

één maand geleden

Wij zijn over op de pepti voor de krampen. Ons mannetje kon de melk niet lekker verwerken. Ook heeft hij last van refluxziekte. Hiervoor zijn wij overgestapt op biologische johannesbroodpitmeel. In nutriton zit maar 30% jbpm en de rest zijn toevoegingen waar hij weer krampen van kreeg. Sinds we deze combi gebruiken hebben we een heel ander kind!