13 Reacties
één maand geleden
Ik herken je verhaal en ik denk dat jullie het al super goed doen! Onze heeft er niet elke dag er in dezelfde mate last van. Ik eet al heel weinig producten met koemelk, maar wil dit komende weken even uit mijn dieet halen om te kijken of dit effect heeft. Daarnaast gaan we vanmiddag naar de osteopaat, kijken wat dat oplevert.
één maand geleden
Mijn meisje heeft dit ook! We kunnen niks geven voor de krampjes omdat het gene wat je kan geven de reflux verergert! Ik heb op advies van de dokter Johannes broodpitmeel gegeven op en lepeltje omdat zei in het begin ook bv kreeg en dat leek te helpen alleen dat verergere dus de krampen waardoor ik daarmee gestopt ben , de verborgen reflux werd weer erger en ben gister na de huisarts gegaan en ze heeft omeprazol pedippi drankje gekregen vandaag mee gestart hopelijk helpt dit en kunnen we snel iets geven voor de krampjes! Ik geef nu trouwens wel flesvoeding omdat ik helaas moest stoppen met de bv! Succes
één maand geleden
Reactie op Sylvanaaww
Mijn meisje heeft dit ook! We kunnen niks geven voor de krampjes omdat het ...
mijn eerste zoontje heeft de pedippi ook gehad en ik wil je niet laten schrikken maar lees je a.u.b. in wat dit betekend voor de vitamine opname van je kind.. b12 wordt minder goed opgenomen en zou eigenlijk geprikt moeten worden door de HA.. b12 is noodzakelijk voor een goede cognitieve ontwikkeling.. wij hebben geen goeie begeleiding gehad waardoor mijn zoon nog steeds b12 te kort heeft
één maand geleden
Ik slaap samen met mijn baby’tje volgens de chest to chest methode, daardoor ligt hij niet plat. zie happy co sleeper op Instagram voor tips hoe dit op een veilige manier kan. Wellicht heb je daar wat aan? Zodra ik hem weg leg begint hij te spugen en kreunen. Zo slapen we beiden goed en dat scheelt een hoop….
één maand geleden
Ons 3e reflux kindje hier.. het is zo pittig! Hier wat enigszins helpt om het niet erger te maken is rust en regelmaat. Wakker tijd ná de voeding. Niet te moe etc. En wat echt mega goed helpt is op hun buikje laten slapen. Wij hebben een alarmpje voor onder het matras voor ons eigen gemoedsrust.
Het is zwaar maar het wordt beter! Hou vol❤️
één maand geleden
Reactie op Lynn96__
Moet jouw kleine daar dan ook van hoesten?
Ja hij hoest ook maar dat heeft ie eigenlijk alleen tijdens het drinken en als hij ook echt opgeeft
één maand geleden
Reactie op baby1994
Ons 3e reflux kindje hier.. het is zo pittig! Hier wat enigszins helpt om h ...
Klopt zodra hij bij één van ons licht slaapt ie op ze buikje en slaap ie wel heerlijk.
één maand geleden
Reactie op Lynn96__
Bedankt voor de tips!! WaT voor alarmpje?
Geen dank❤️
Bekijk LUVION® Babysense 7 sensormatje - waarschuwt bij onregelmatige ademhalingsbeweging op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-babysense-7-sensormatje-waarschuwt-bij-onregelmatige-ademhalingsbeweging/9200000095429470?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp