5 Reacties

11 maanden geleden

Hii, kan je de katten niet even in bijv de slaapkamer doen wanneer je gaat luchten? Dat hebben wij wel gedaan.. tis even jammer voor ze .. maar ze overleven het wel even in een kleinere ruimte…

11 maanden geleden

Verf op waterbasis wordt aangeraden tijdens de zwangerschap. Ik zou echt goed luchten, gewoon voor de zekerheid.

10 maanden geleden

Ik heb inderdaad heel erg goed gelucht en gelukkig is in de avond de geur weer uit de slaapkamer dus kan ik gewoon veilig slapen snachts. Overdag met een mondkapje op in de ruimte waar het ruikt naar verf. En ook de VK zegt dat, als ik niet zelf verf en goed lucht het wel goed moet komen. Dus ben redelijk gerustgesteld gelukkig!

10 maanden geleden

Ik heb begrepen dat terpentineverf na 2 weken drogen gifvrij gezien kan worden. Tot die tijd is deze verf wel schadelijk voor de gezondheid van een ongeboren baby net zoals rooklucht en alcohol bv. Luchten en een gezichtsmasker is erg slim en ik denk dat je daarmee de risico van inademing een stuk kleiner maakt. Ik kan natuurlijk niet in je privésituatie kijken, maar de enige tip die ik kan geven zou een paar dagen logeren zijn bij ouders/schoonouders of vrienden.

10 maanden geleden

Weet niet wat voor mondkapje je draagt, maar zeer waarschijnlijk adem je de verlucht er gewoon dwars doorheen in..