6 Reacties

vorige maand
Ik ook! Naast dat dit volgens mij toch echt bij het ontzwangeren hoort, is er natuurlijk ook veel meer waar je aan moet denken en alles kost headspace. Maar dat je bepaalde dingen gewoon echt niet meer weet (zelfs soms van 5 min geleden) vind ik soms echt irritant en ook gênant idd. Ik kan me daar echt rot over voelen terwijl ik zo m’n best probeer te doen alles te onthouden, zeker als het gaat om wat anderen aan bijvoorbeeld aan mij verteld hebben over zichzelf.

vorige maand
Heel herkenbaar! Onze zoon is 7 maanden. Als mensen wel eens refereren aan een gesprek van enkele weken geleden kan ik mij vd inhoud soms iets amper herinneren. Dat had ik voorheen nooit. Ik weet niet of het de slapeloze nachten zijn of het altijd aan staan of de hormonen. Ik hoop iets meer mijzelf te zijn als ie 9 maanden is. In het kader van 9 maanden op, 9 maanden af 🤣

vorige maand
Jepp! Heel herkenbaar.
Laatst een bestelling gedaan én geretourneerd (denk ik), kan me niet herinneren dat ik het thuis heb gehad uberhaupt! Zag het toen ik een Klarna betaling voor iets anders ging doen bij de geschiedenis...
Ook op t werk, soms loop ik naar een andere kamer en ben al kwijt wat is verteld. Ben veel minder attent daardoor en kan soms draad van gesprek niet volgen. Al wordt dat laatste wel steeds beter!
Ik ga maar uit van 9 maand op, 9 maand af 🤷♀️ maar is wel heeel vervelend!