3 Reacties
9 dagen geleden
Ach lieve mama toch. Wat klinkt het zwaar en vooral na zo'n keizersnede is dat ook niet makkelijk lijkt me. Ik zou jezelf even op 1 zetten. Ga lekker iets voor jezelf doen ook al ben je moe en is het huis dan maar niet schoon. Daarna ben je blij dat je het hebt gedaan en vooral als je weer gaat werken en aan je opleiding gaat beginnen. Steek je energie in positieve dingen en als hij dat niet naar/voor jou doet, zou ik dat vooral dus wel in jezelf en je kleintjes stoppen. Zorg goed voor jezelf want een goed verzorgde mama is ontzettend belangrijk voor jezelf en die kleintjes.
8 dagen geleden
Wat vervelend zeg, dat je in een periode die om jou zou mogen draaien zo bezig moet zijn met grenzen aangeven! Qua huishouden kan ik nog denken dat sommige mannen nou eenmaal geen rommel zien, maar dat hii te pas en onpas bezoek laat komen snap ik echt niet....helemaal niet na wat je schoonmoeder je allemaal aan gedaan heeft, snap ik niet dat hij überhaupt nog toestaat om haar over de vloer te krijgen. Deze tijd krijg je niet meer terug inderdaad, maar als je een beetje op krachten bent zou ik iemand hier toch wel even heel hard aan zijn lurven trekken, want dit is gewoon niet oké
7 dagen geleden
Reactie op tompouce
Wat vervelend zeg, dat je in een periode die om jou zou mogen draaien zo be ...
Oh geloof me dat ie ze over de klote krijgt hoor Hahah heeft ie al gekregen meneer is alles aan t opruimen en poetsen..
Mijn schoonouders zijn echt van die aparte mensen zou die nee zeggen zoekt ie meteen ruzie maar deze
Mama is weer aan t opbouwen in de sportschool vandaag weer begonnen te werken alle lieve klantjes die me hebben gemist
En ik hun natuurlijk❤️
Beetje bij beetje begint hij in te zien