Vanaf zaterdag gaan we eindelijk weer aan t werk…
Ik heb d’r zin in maar ook weer niet… wil eigenlijk langer bij mn kids zijn en rust krijgen….
Bij mijn dochter werd mijn kraam periode niet gerespecteerd en niet na mij geluisterd door mn partner dacht dat het deze x anders zou zijn nou niet dus..
Ik had de hele woning schoon, mooi, netjes en opgeruimd ivm weer een keizersnede heeft mijn partner alles over genomen was nog geen 48 uur thuis hele huis weer smerig, on opgeruimd, chaos etc 10 weken lang probeer ik t weer netjes schoon en opgeruimd te krijgen dan ben ik bijna klaar mijn partner komt terug thuis en nog geen 24 uur later alsof ik niks heb gedaan de hele dag….
Mijn schoonmoeder die iedere week langs wilde komen ( beter gezegd schoonloeder) mijn partner dood vrolijk ja zegt terwijl hij weet dat ik dat mens niet in m’n buurt wil hebben ( heb een noten allergie en die vrouw probeert me steeds te pesten en of te vergiftigen met noten en heeft mij eens opzettelijk proberen aan te rijden met een auto is toen letterlijk op mijn in gereden met een auto terwijl ik op een scooter zat de gek reed gewoon t fietspad op…)
Als ik iets niet wilde of geen zin had in bezoek deed hij gewoon ave rechts en liet zijn moeder, stiefvader en vader te pas en on te pas langs komen heb helemaal geen rust gekregen helemaal niks…
Vandaag mijn eerste dag echt vrij kids allebij bij de gastouder ff mama tijd maar het huis is om te janken zit d’r gewoon zo doorheen dat ik überhaupt de energie niet meer heb om überhaupt iets te willen gaan doen behalve slapen… het is niet mn lieve zoontje of mn peuterpuber dochter die me wakker houd nee HIJ houd mij wakker..
Steeds een grote mond, disrespect, steeds dingen voor andere doen maar hier helpen ho maar, steeds lopen zeiken en zeuren dat ie iets moet doen/ helpen want meneer werkt 40 uur en meent niks meer te hoeven doen terwijl ik vanaf zaterdag weer ga werken bij m’n oude stage, mijn eigen salon weer ga open gooien want ja m’n verlof is over, mijn opleiding verder ga afmaken, huishouden doen, koken, kids weg breng en op haal ook nog niet koken want hij doet dat niet uit zich zelf als het aan hem ligt eten we iedere dag frituur…..
Het ergste van alles vind ik dat ik voor de 2e x weer mijn kraanperiode/verlof moet beleven maar dit echt mijn laatste kindje is en dit nooit meer mag beleven en me dit echt is afgenomen 😭😭😭😭😭😭
Een gebroken mama