12 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik die neusreiniger van otrovin, daar zojuist best wat mee uitgehaald. Verder probeer ik ' te stomen' in de badkamer maar dat vind hij ook niet fijn. Er liggen hier al uien naast het bed ivm verkoudheid van mijn partner

één maand geleden

Houd je het ene neusgat dicht terwijl je het pompje in het andere neusgat hebt? Die rookie mistake maakte ik namelijk

één maand geleden

Eerst het neusje spoelen met water: physiomer baby. Slijmvlies is dan vochtiger dus daarna kan je beter uitzuigen!

één maand geleden

Reactie op Karlimama

Houd je het ene neusgat dicht terwijl je het pompje in het andere neusgat h ...
Nee maar als ik klik op het pompje zuig ik er niets uit en hij stribbelt echt tegen

één maand geleden

Wij doen eerst neusspray met zoutoplossing, dan komt het goed los

één maand geleden

Stomen! Neusspray en heb nu een elektrische neuspomp gekocht met gewone lukte het me niet ... Ui onder het bed..bedje schuiner zetten ..en goed recht op houden lekker tegen je aan

één maand geleden

Wij gebruiken physiomer voor baby. Lijkt goed te helpen bij onze zoon. Sprayen het met name in de nacht. En stomen

één maand geleden

Onze zoon heeft met 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, hij had een griepvirus van ons. En dus ook snotverkouden (heel sneu bij zo’n kleintje). Wij hebben toen een klein spuitje meegekregen, wat je elke drie uur in de neus spuit, in elk neusgat. Werkt top! Heel makkelijk en zoveel beter dan een neusspray. Je kunt zelf een zoutoplossing maken met 1 L water en 9 gram keukenzout. Zo’n spuitje kun je bij de drogist halen. Bij onze zoon kwam het snot er echt uitlopen 😅

één maand geleden

Zoutoplossing flacon in neusje druppelen en dan met neuspompje schoonmaken.

één maand geleden

Moedermelk erin druppelen ( doe t zelf met een lepel) werkt ook goed

één maand geleden

Ik ben zo verdrietig, mijn baby slaapt super slecht en stikt in zijn slaap doordat zijn neusje verstopt zit en telkens stikt. Net gilde hij het uit en ik schrok me dood. Heb vandaag stomen geprobeerd, bedje schuin zetten, zoutoplossing met neuspompje maar het lukt niet. Ik vind dit zo erg!!! What the hell moet ik doen!! Ik kan gewoon niet slapen & hij ook niet.