Hallo Dames
Wie heeft er ook last van verstopte neus, ik ben naar de dokter gegaan en die zei dat ik ook ontstoken neusslijmvliezen heb馃ス ik ben helemaal niet lekker , door dat ik geen adem kan halen door me neus heb ik ook heftige hoofdpijn en ben elke dag heel moe dit word een zware zwangerschap馃槶 ik heb een speciale neus spray gekregen maar je moet hem langer gebruiken om die effect te krijgen馃槳 ik heb ook begrepen dat ontstoken neusslijmvliezen vaak bij een zwangerschap ook voorkomt , bij mijn eerste had ik ook verstopte neus maar was niet zo erg馃槳 wie herkent dit en heeft tips
Ik was ook heeel verkouden tijdens week 6-7. Tot bloedens aan toe met snuiten. Verschrikkelijk, voel je je extra moe. Veel water drinken, stomen en genoeg vitamine c nemen op een dag. Hoop dat het snel voorbij is馃馃徎bij mij duurde het een week.
Ja vreselijk!!! Heb t bij mn vorige zwangerschap gehad en nu weer. Wat is dit voor pesterij?! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gewoon xylometazoline gebruik. Vorige zwangerschap ook gedaan.