5 Reacties

één maand geleden

Ik ben 4 weken geleden bevallen. Ik voel het niet maar als ik daar onder kijk zit mijn baarmoeder heel dicht bij de uitgang om het zo maar te zeggen, ik heb dit nagevraagd bij mijn huisarts en zij zei dat het normaal herstel was. Als het over 3 maanden nogsteeds zo was moest ik terugkomen

één maand geleden

Reactie op Elora02872

Ik ben 4 weken geleden bevallen. Ik voel het niet maar als ik daar onder ki ...
Dankjewel voor je reactie, ergens stelt me dit wel een beetje gerust! Als ik kijk zie ik inderdaad ook dat het dicht bij de uitgang zit. Misschien dat ik toch morgen ook de vk nog even bel, dat ze me hierin ook nog een beetje gerust kunnen stellen misschien 😊

één maand geleden

Ik had dit ook! Zo’n vier weken na de bevalling stond ik onder de douche. Was alles even goed aan het schoonspoelen ook ivm hechtingen die nog niet helemaal opgelost waren. Toen voelde ik mijn baarmoedermond heeeel laag liggen. Ik schrok me wezenloos en dacht echt dat ik een verzakking had. Kon er op Google ook vrij weinig over vinden hoe lang het na de bevalling normaal is. Inmiddels is de bevalling 8 weken geleden en alles is weer zoals het vroeger was :-) Hopelijk geldt het voor jou ook en hoort het gewoon bij het herstel!

één maand geleden

Reactie op Snacktomaatje

Ik had dit ook! Zo’n vier weken na de bevalling stond ik onder de douche. W ...
Ohh dankjewel! Precies dit was het bij mij ook, ik ontdekte het onder de douche. Sinds ik dat gevoeld heb, voel ik het dus ook als ik loop. Misschien dat ik er ook iets teveel op focus? Super fijn voor jou in ieder geval dat het over is gegaan, ik hoop hier ook 😊

één maand geleden

Bij de nacontrole noemde mijn verloskundige ook dat dit heel normaal is voor het termijn. Je moet geen pijn ervaren, (veel) urine verliezen, veel druk ervaren ed. zei ze. Voor je herstel helpend zei ze om oefeningen voor je bekkenbodem te doen, je bekken heeft immers een flinke klap gehad en is nog week/slap. Dus zelf daarmee gestart😊