300 Reacties

25 dagen geleden

Hi herkennen jullie dit? Ik ben nu bijna 9 weken geleden bevallen en heb weer pijntjes, jeuk en steekjes 🙃 De pijn en jeuk zit in m’n buik onder het litteken en op de plekken waar de knoopjes van de hechtingen zaten. Ik herken de plek omdat dit de eerste paar weken heel erg trok. Heb soms het idee dat er was losschiet in m’n buik en later jeukt. Kunnen dat de hechtingen zijn die oplossen?

21 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Hi herkennen jullie dit? Ik ben nu bijna 9 weken geleden bevallen en heb we ...
Niemand..?

21 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Hi herkennen jullie dit? Ik ben nu bijna 9 weken geleden bevallen en heb we ...
Bij mij is het 8 weken geleden. Pijn heb ik alleen als ik veel heb gedaan/gestaan. Ik ga nu naar iemand voor keizersnede litteken massage

12 dagen geleden

Iemand die ook pleisters over de wond hebben gekregen? Ze zitten er bij mij nog steeds op na 6 weken. In het ziekenhuis zeiden ze dat deze vanzelf los zouden laten in de douch. En ze beginnen wel wat los te laten. Maar nog niks is er af of lijkt er snel af te gaan vallen. Iemand die weet of je ze er ook af zou mogen halen of bijv wel beetje kan masseren met olie terwijl de pleisters erop zitten 🤔

12 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Iemand die ook pleisters over de wond hebben gekregen? Ze zitten er bij mij ...
Ik mocht de pleisters er na een week onder de douche afpulken. Zat een flinke plak/lijmlaag onder dus kan mij best voorstellen dat het zonder hulp er na 6 weken nog op zit.

12 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Mijn kraamverzorgster heeft ze er de laatste dag vanaf gehaald voor me. (In overleg met de verloskundige)

12 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

De pleister moest er bij mij na 24 uur perse vanaf ivm grotere kans op infecties als die bleef zitten zeiden ze in t Radboud ziekenhuis. Dus toen door de verpleging eraf gehaald

12 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

6 weken een pleister laten zitten is wel erg lang! Ik zou het zeker erafhalen en goed kijken hoe het eruitziet.

12 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

De pleister moest er bij mij ook op blijven zitten. Mocht hem er na 5 weken afhalen.

5 dagen geleden

Hoi ik ben inmiddels 3 maanden geleden bevallen. Litteken ziet er keurig uit en is helemaal dicht. Sinds kort voel ik soms brandende pijn aan m’n litteken, net alsof deze openscheurt. Maar als ik kijk zit ie keurig dicht 😅 Herkennen meer vrouwen dit?

5 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Hoi ik ben inmiddels 3 maanden geleden bevallen. Litteken ziet er keurig ui ...
Misschien zenuwpijn? Ik ga nu naar iemand toe voor littekenmassage. Zodat het goed doorbloed en tegen verklevingen.

5 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Ik heb met momenten ook weer last ervan. Laatst was n deel van mn litteken zelfs weer vuurrood. Duurde n dag of 3 en toen was t weg

5 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Ik zit op 2 maanden en heb sinds een paar dagen af en toe echt ontzettende jeuk aan mn litteken… en als ik m’n baby vast heb en ze is druk dan doen de trappelende voetjes op/rond m’n litteken ook soms een beetje zeer (beurs gevoel). Mij is verteld dat je litteken en de huid rondom een tijdje gevoelloos kan zijn omdat ze zenuwen hebben doorgesneden, maar dat het gevoel wel weer terug kan komen. Misschien heeft dat er mee te maken? Ook met wat jij ervaart?

5 dagen geleden

Reactie op X2024x

Misschien zenuwpijn? Ik ga nu naar iemand toe voor littekenmassage. Zodat ...
Doe je dit uit voorzorg of merkte je dat je verklevingen kreeg?

5 dagen geleden

Reactie op Thatredhead

Ik heb met momenten ook weer last ervan. Laatst was n deel van mn litteken ...
Oh jeetje, had je toen teveel gedaan? En je wond is dus eindelijk genezen? 🤩

4 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Doe je dit uit voorzorg of merkte je dat je verklevingen kreeg?
Uit voorzorg. Maar tijdens de eerste behandeling merkte ik al dat ik diep onderhuids pijnlijke en ‘hobbelige’ plekken had.

4 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Oh jeetje, had je toen teveel gedaan? En je wond is dus eindelijk genezen? ...
Nee had niet extreem veel gedaan ofzo. Denk eigenlijk dat t te maken heeft gehad met t oplossen van de onderhuidse hechtingen. En nee🙈 de wond is nog steeds niet dicht... Maar dan heb ik het echt over n heeeel klein stukje hoor. +/- n halve cm ofzo

3 dagen geleden

Reactie op Thatredhead

Nee had niet extreem veel gedaan ofzo. Denk eigenlijk dat t te maken heeft ...
Whaat 🤯 Jeetje wat ben je hier lang mee bezig geweest Fijn dat het bijna klaar is haha

3 dagen geleden

Reactie op Knutje17

Whaat 🤯 Jeetje wat ben je hier lang mee bezig geweest Fijn dat het bijna ...
Ja hou op met me🥲 ben er ook echt helemaal klaar mee onderhand.. Had niet verwacht er 3 maanden mee bezig te zijn.