300 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb op de hele wond nietjes gehad inderdaad droog deppen na het douche en vooral laten luchten
2 maanden geleden
Reactie op Thatredhead
Ik draaide me om op bed en voelde n scherpe pijn. Toen niet naar gekeken en ...
Nou volgens mij is er eentje gesprongen bij mij 😅
Ik voelde een steek en nu steekt er een scherp draadje uit?
Wel maar op 1 plekje.
Ik moet nog mijn hechtingen eruit laten halen 🙃
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Nou volgens mij is er eentje gesprongen bij mij 😅
Ik voelde een steek en n ...
Heb je geen oplosbare hechtingen?? Dat zijn die van mij wel namelijk
2 maanden geleden
Ik heb sinds een paar dagen weer meer pijn aan de wond. Of nou ja de huid eromheen. Ook steken naar mn liezen. Herkend iemand dat?
2 maanden geleden
Reactie op ZwangerVanIronWurm
Ik heb sinds een paar dagen weer meer pijn aan de wond. Of nou ja de huid e ...
Jep! Volgens mij is dit een soort huidpijn omdat je zenuwen daar weer nieuwe verbindingen leggen en daardoor wat overgevoelig zijn. Het is bij mij inmiddels weer weggetrokken.
2 maanden geleden
Reactie op AFH7
Jep! Volgens mij is dit een soort huidpijn omdat je zenuwen daar weer nieuw ...
Duidelijk! Nou laat maar weer wegtrekken 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Thatredhead
Bij mij zijn de hechtingen gesprongen eregister🙃 gister dus weer in t ziek ...
Nou ik heb de hechtingen eruit laten halen vandaag en ja hoor, ook ik heb een infectie 🥲
Wat voor antibiotica moet jij slikken? En hebben ze je nog andere adviezen gegeven?
2 maanden geleden
Reactie op ZwangerVanIronWurm
Ik heb sinds een paar dagen weer meer pijn aan de wond. Of nou ja de huid e ...
Ja ik had dit dus alleen werd het bij mij ook rood op die plek. Vond het er niet ontstoken uit zien of iets, gewoon geïrriteerd.
Maar blijkt dus bij mij een infectie te zijn
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Ja ik had dit dus alleen werd het bij mij ook rood op die plek. Vond het er ...
Bedankt voor de tip ik zal er even extra op letten
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Nou ik heb de hechtingen eruit laten halen vandaag en ja hoor, ook ik heb e ...
Bij mij is de infectie helaas naar binnen geslagen. Heb nu n open wond van ruim 5cm. Zeker 3cm diep. Slik 4x per dag flucloxacilline. En nu elke dag thuiszorg.
Ze hebben int ziekenhuis vandaag vingerdiep erin zitten roeren omdat er n holte inzit die zich helemaal gevult heeft met wondvocht
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Pfff wat heftig zeg. Lijkt me heel pijnlijk! Moet je nu met een open wond l ...
Ik heb nu n kuur voor 10 dagen maar bij de minste twijfel zal ik helaas opgenomen worden.
Ik moet inderdaad met een open wond blijven lopen omdat deze van binnenuit moet dicht groeien.
Ga je de bovenkant dichtmaken dan sluit je de infectie op namelijk.
De meeste pijn die ik nu ervaar is niet van de wond zelf maar van t vocht wat zich rondom in mn buik verzameld. Zorgt ervoor dat ik eigenlijk bijna niet kan lopen en stil staan gaat al helemaal niet.
Maakt t heel moeilijk om voor een pasgeboren kindje te zorgen maar goddank heeft mn vriend extra vrij gekregen om voor me te kunnen zorgen.
2 maanden geleden
Reactie op Thatredhead
Ik heb nu n kuur voor 10 dagen maar bij de minste twijfel zal ik helaas opg ...
Jeetje, lijkt me inderdaad heel lastig met een pasgeboren baby ook! Fijn dat je vriend nog wat dagen vrij heeft kunnen krijgen.
Heel veel sterkte ❤️
Klinkt ook heel pijnlijk 😓
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Nog even een algemene vraag: hoe slaapt iedereen?
Slapen jullie nog op je ...
Ik slaap inmiddels ook op m’n zij, maar vooral nog op
m’n rug (voelt minst belastend). Heb verder nog 4 maal daags Paracetamol, maar zat net gister te twijfelen of ik zou kunnen beginnen met afbouwen. Nog niet gedaan omdat m’n vriend sinds gisteren weer aan het werk is en ik niet wist hoe het zou gaan met alleen de kleine de hele dag. Dus misschien einde van de week mee starten als het goed blijft gaan.
Bloeden jullie trouwens nog? Ik vloei nog minimaal (nu 2,5 week na sectio), maar had gehoopt dat het inmiddels wel klaar zou zijn. Ik weet dat het tot 6 weken kan duren..