300 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Knutje17

Meeen je niet!! Jaloers, ik heb 3 weken op m’n rug gelegen 🥲 Ik zat er tr ...
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders😋 ik ben al blij alsk überhaupt n auto in en uit kom haha laat staan zelf rijden. Mis t wel enorm! Maar heb nog niet gekeken hoe t zit bij mijn verzekering. Want zal nog wel ff duren voordat ik weer zelf kan rijden🥲

2 maanden geleden

Reactie op Thatredhead

Ik denk dat je in de war bent met iemand anders😋 ik ben al blij alsk überh ...
Haha oeps je hebt gelijk! Moest op een andere reactie haha. Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het bij jou eventjes gaat duren 😅 Maar wel knap dat je al zo lang op je zij slaapt, doet dat geen zeer?

2 maanden geleden

Reactie op AFH7

Ja! Ik begon me ook al af te vragen of die nog wel weggaat.. al lijkt het i ...
Ik zat er trouwens vandaag nog aan te denken dat je auto hebt gereden. Ik las op internet dat sommige verzekeringsmaatschappijen niet verzekeren als je binnen 6 weken na je keizersnede gaat autorijden, mocht je een ongeluk krijgen natuurlijk. Hoe is dat bij jou??

2 maanden geleden

Reactie op Knutje17

Haha oeps je hebt gelijk! Moest op een andere reactie haha. Ik kan me inde ...
Ik moet me even in positie manoeuvreren 😂 en zonder zwangerschaps kussen lukt dat ook echt niet. En als ik eenmaal lig moet ik ook echt niet meer bewegen haha😂 maar t lukt wel😂

2 maanden geleden

Reactie op Knutje17

Ik zat er trouwens vandaag nog aan te denken dat je auto hebt gereden. Ik l ...
Vanuit het ziekenhuis zeiden ze dat ik de eerste 6 weken geen auto mocht rijden en dat sommige verzekeraars nog langer hanteren. Dus ik zou het de eerste 6 weken sowieso niet doen.

2 maanden geleden

Reactie op Knutje17

Hi! Was jou wond al een keer helemaal dicht dat die nu weer open is, of is ...
Thanks voor je reactie! Nee het lekken is echt extreem geworden sinds gisterochtend. Ik denk dat ik hetzelfde heb als jij als ik dit zo hoor. Mn hele onderbroek is doorweekt van het wondvocht, kan hem letterlijk uitwringen. Mn bed en voedingskussen zijn ook hartstikke ranzig. Ik zal zo eens de verloskundige bellen.

2 maanden geleden

Reactie op Knutje17

Ik zat er trouwens vandaag nog aan te denken dat je auto hebt gereden. Ik l ...
Uiteraard eerst even m’n verzekeringsmaatschappij gecheckt, maar van hen mag het wanneer je arts het veilig acht. Het is niet wettelijk vastgelegd dat het niet mag, wel mag je geen gevaar meer op de weg zijn. En mijn ziekenhuis zegt, zodra je zelf voelt dat je in staat bent dan is het verantwoord. Maar vandaag is mijn operatie 4 weken geleden, dus is ook alweer eventjes. Had ook totaal geen last, alleen de gordel voel je beetje (maar heb ik ook als bijrijder). Lekker hè op je zij slapen! Duurde bij mij ook 3 weken hoor voor dat dat wat comfortabeler werd. Zou zelfs weer op m’n buik kunnen, maar dat ben ik niet meer zo gewend na maanden zwanger te zijn geweest haha, voelt helemaal onwennig. Heb nu nog vooral last van het gebied bij langer stukje wandelen en wanneer m’n kleintje of de kat te lang op m’n buik ligt. En tillen (op baby na) doe ik nog niet.

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

Thanks voor je reactie! Nee het lekken is echt extreem geworden sinds giste ...
Oei succes! Ik hoop dat het meevalt 🤞🏽

2 maanden geleden

Reactie op AFH7

Uiteraard eerst even m’n verzekeringsmaatschappij gecheckt, maar van hen ma ...
Ahh okay! Ik zag het op internet staan toen ik wat opzocht over de keizersnede, dus geen idee of het echt waar was over het autorijden. Wel fijn dat je zo goed hersteld! Ik zit nu op 3 weken en merk wel echt verbetering. En tillen ga ik ook echt niet doen de eerste 6 weken. Van binnen is natuurlijk ook van alles gehecht, vind dat veel te eng. En inderdaad ik krijg ook last, vooral als ik teveel doe denk ik

2 maanden geleden

Nou, ik heb de huisarts gebeld en ik kan om 09:15 terecht.

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

Nou, ik heb de huisarts gebeld en ik kan om 09:15 terecht.
Hopelijk valt het mee🤞

2 maanden geleden

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Hopelijk valt het mee🤞
Inderdaad. Ben benieuwd. Het stukje zelf doet ook pijn…

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

Het klinkt allemaal niet goed. Ik duim voor je.

2 maanden geleden

Gaat hier ook weer top🙃 ben net n paar dagen van de antibiotica af. Verloor alleen maar helder wondvocht. Wat goed is. Sinds gister opeens weer veel pijn. Haal t compres eraf, en er zit weer pus op🤦‍♀️ thuiszorg zal zo hier zijn. Ben benieuwd wat hun ervan zeggen. Maar ik heb ondertussen zó weinig vertrouwen in mn eigen lijf. Zit er ondertussen wel n klein beetje doorheen...

2 maanden geleden

Reactie op Thatredhead

Gaat hier ook weer top🙃 ben net n paar dagen van de antibiotica af. Verloo ...
Nee he! Pff het mag wel eens klaar zijn! Een virtuele knuffel voor jou!

2 maanden geleden

Reactie op Thatredhead

Gaat hier ook weer top🙃 ben net n paar dagen van de antibiotica af. Verloo ...
Ohh dat meen je niet.. wat naar zeg! En je kan er niks aan doen hè, het is niet jouw schuld dat je een infectie hebt. Ik had deze antibiotica voorgeschreven gekregen, misschien een beetje heftig maar de infectie was wel binnen een paar dagen weg. Wellicht kun je hiernaar informeren? Laat je even weten wat de thuiszorg zegt? Succes en beterschap ❤️

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

En hoe is het gegaan? ☺️

2 maanden geleden

Nou, de huisarts vond het moeilijk om te beoordelen want ze ziet dat soort wonden nooit…. Inmiddels ben ik in het ziekenhuis en is er naar gekeken. Ze kunnen hier eigenlijk weinig aan doen. Er zijn inderdaad 2 open plekjes waar vocht uitkomt, gelukkig geen pus. Ik moet het gewoon zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen. ‘s nachts mag ik er gelukkig wel wat opdoen omdat ik zei dat alles zeiknat was vanmorgen. Dus hopen dat het goedkomt!

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

Nou, de huisarts vond het moeilijk om te beoordelen want ze ziet dat soort ...
Oh gelukkig geen pus! Goed drooghouden de wond dan gaat die sneller dicht zeiden ze tegen mij. Ik deed het deppen met een gaasje en s nachts inderdaad ook een gaasje tegen aan, en lekker laten luchten tussendoor 😄 Gelukkig viel het mee 🤗

2 maanden geleden

Reactie op saskia98

Nou, de huisarts vond het moeilijk om te beoordelen want ze ziet dat soort ...
Ik duim voor je.