300 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Ohh dat meen je niet.. wat naar zeg!
En je kan er niks aan doen hè, het is ...
Het valt gelukkig mee.
Mijn wond word elke dag opgevuld, omdat t letterlijk n gat is. En ze zijn sinds gister over gestapt op ander opvul materiaal. Dit is t lichaam wat daar aan moet wennen. Vandaar de pijn ook. Ze heeft t me laten zien, dat met uitspuiten het gewoon helder is en er geen rotzooi zit.
De wond en wondranden zijn verder mooi rood. Geen geelbeslag meer. Mooi rood bloed. Dus de infectie is er in ieder geval uit😁
2 maanden geleden
Reactie op Thatredhead
Het valt gelukkig mee.
Mijn wond word elke dag opgevuld, omdat t letterlijk ...
Ohh dat klinkt goed!!
Wel vervelend dat ze het niet gewoon weer kunnen dicht maken hè.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je lichaam dat zelf weer aan elkaar maakt.
Maar je lichaam doet het dus wel supergoed 🥳
2 maanden geleden
Eergisteren een keizersnede gehad en nu bij bewegen zo’n pijn aan 1 kant van het litteken, het uiteinde zeg maar. Echt een gemene branderige steek wat aanhoud. Het doet zo zeer dat ik verga van de pijn😔. Deze pijn herken ik niet van de keizersnede bijna 3 jaar geleden. Herkent iemand hier deze pijn wel?
2 maanden geleden
Reactie op vanbussel
Eergisteren een keizersnede gehad en nu bij bewegen zo’n pijn aan 1 kant va ...
Ik had dit ook, nadat ik een verkeerde beweging had gemaakt. Trekt langzaam weg gelukkig. Moest echt rustiger aan doen. Had toch iets van een verkeerde buikspier gebruikt
2 maanden geleden
Reactie op vanbussel
Dat is de kant van het knoopje. Dat blijft nog even trekken. En na een week voel je die als je te veel doet
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Nee ik was toen nog in het ziekenhuis en had zware pijnstillers, dus had to ...
Poh lucky you 😂ik moest t doen met paracetamol. De eerste dag kreeg ik er dan nog naproxen bij. Maar die hebk vanaf dag twee eigenlijk ook zelf laten liggen😋
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Ohh jeetje, ik had wel heel veel pijn hoor! Knap dat je het daar mee redde ...
In Nederland zitten die zware pijnstillers bij een keizersnede in de ruggenprik. Ik kreeg een algehele narcose dus kreeg dit met een pompje.
2 maanden geleden
Reactie op ZwangerVanIronWurm
In Nederland zitten die zware pijnstillers bij een keizersnede in de ruggen ...
Aha ik had eerst een ruggenprik, maar goed deze werkte niet. Daarna narcose maar alsnog kreeg ik zakjes aan m’n infuus gehangen met paracetamol en een sterk middel waar ik lekker van ging slapen ook haha.
Dit kreeg ik zo’n 2,5 dag
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Aha ik had eerst een ruggenprik, maar goed deze werkte niet. Daarna narcose ...
Ik had die pomp een dag daarna mocht ik mn eigen medicatie weer. Dus werd mn pijn goed verminderd
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Hoe bedoel je eigen medicatie? Gebruik je zelf pijnstillers die beter waren ...
Ja, ik heb een aandoening aan mn spieren en pezen. Daar slik ik oa tramadol voor. Dus die mocht ik innemen. Maar ook de standaard diclofenac die je hier krijgt.
2 maanden geleden
Reactie op vanbussel
Ja, ik heb dit ook. Links. Ik lees overal verhalen van dames die meteen weer mobiel waren na een keizersnede. Of in elk geval niet een soortgelijke ervaring hadden.
Ik lig - 5 dagen later - nog steeds in bed. Ziekenhuisbed in woonkamer. Kom niet zelfstandig mijn bed uit. Kan amper naar toilet lopen. Het is echt heel intens.
Inmiddels ben ik er wel achter dat dit voornamelijk krampen zijn, in combinatie met pijn aan litteken.
Helaas mag ik alleen paracetamol en ibrobrufen slikken, helpt vrij weinig, maar swat. Ik krijg alleen te horen dat ik hierdoorheen moet, maar het ontmoedigt wel.