300 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Ahh wat naar zeg! Dag 5 kon ik wel stukjes lopen inderdaad, wel met pijnsti ...
Elke professional zegt dat het vaak doorstraalt naar één kant, links of rechts. In mijn geval links.
Ben momenteel erg jaloers op de vrouwen die al rondlopen en gewoon met hun kindje kunnen knuffelen en rondlopen. 🙈
2 maanden geleden
Reactie op feyre
Elke professional zegt dat het vaak doorstraalt naar één kant, links of rec ...
Ja, naar de kant waar de gynaecoloog heeft gestaan. Daar zit namelijk het knoopje.
2 maanden geleden
Ik heb ook pijn aan één kant rechts en dit herken ik van de vorige keer. Daarnaast is het me nog niet gelukt om naar de wc te gaan en drukt de ontlasting er op waardoor de pijn toeneemt. Dus mocht je last hebben, zorg ook dat je goed naar de wc gaat (ik heb hier zakjes voor gekregen die alleen helaas nog niet werken…), elke drie uur plast ookal heb je geen aandrang of is het pijnlijk om op te staan en naar de wc te gaan, en je windjes laat hihi. Die dingen kunnen anders op de buik drukken en dat helpt niet.
2 maanden geleden
Reactie op Koekiejoekie
Ik heb ook pijn aan één kant rechts en dit herken ik van de vorige keer. Da ...
Ik heb de eerste paar dagen ook echt vreselijke buikpijn gehad omdat ik inderdaad niet kon poepen🥲 had ook ontzettend veel lucht in mn buik maar windjes laten lukte gek genoeg niet. Vond de pijn aan mn darmen denk ik erger dan de krampen in mn baarmoeder😅
2 maanden geleden
Reactie op feyre
Gisteren en vandaag (dag 5 en 6) ineens weer veel meer bloedverlies en kram ...
Als je van onder bloed verliest kan ik je vast geruststellen.
Ik heb dat ook na een paar dagen gehad.
In mijn geval was dit omdat ik meer ging bewegen. Door meer te doen kan je ook meer gaan vloeien.
Wij zijn vorige week even het dorp in geweest voor schoenen voor de oudste en wat boodschappen. Door dit ‘uitje’ had ik direct weer een paar dagen extra last van vloeien.
2 maanden geleden
Reactie op feyre
Gisteren en vandaag (dag 5 en 6) ineens weer veel meer bloedverlies en kram ...
Herkenbaar. Ik had al 10 dagen geen bloed of iets meer en toen opeens een aantal dagen weer wel. En afgelopen twee dagen weer. Na de eerste keer heb ik contact gehad met de VK en die zei dat het tot 6 weken nog zo kan gaan!
één maand geleden
Reactie op feyre
Ja, ik heb dit ook. Links. Ik lees overal verhalen van dames die meteen wee ...
Heel blij dit te lezen dat er meer zijn die dit hebben. Ik heb dat branderige gevoel ook. Zodra ik op moet staan of naar wc schuifel begint het echt ontzettend te branden rechts en links van m'n wond. Ik zit nu op dag 6 en kan echt nog niks anders dan in bed liggen en naar de wc schuifelen. En volledige dosis paracetamol en ibuprofen
één maand geleden
Reactie op Jess1992
Ik zit nu op dag 11 en de wond is volledig dicht en droog. Maar voelt wat d ...
Ik zit morgen op 5 weken en net boven mn litteken is het ook nog steeds dik. Ik heb as dinsdag controle bij de gyn en ga eens vragen wat de verwachting is hoe lang het duurt voordat dat wegtrekt.
één maand geleden
Reactie op feyre
Bij mij is de kleur van het bloed minder rood, iets meer bruin/geel. Dag 9 ...
Ja ik had dit ook!
Eerst echt bloed bloed, helder rood. Daarna beetje van dat ongesteldheidsbloed, toen beetje oud bloed en daarna bruin. Nu inmiddels geel 🙃
Alle kleuren inmiddels gehad en soms wordt het weer wat bloederiger wanneer ik teveel heb gedaan.
één maand geleden
Even 2 vraagjes, zijn jullie ook aan het vervellen rondom de snede?
En na 1 maand, wat deden/ doen jullie allemaal? Ik moet af en toe alleen nog paracetamol pakken en voor de rest kan ik al best veel, ik til alleen niet.
Maar dan heb ik s avonds wel pijn als ik heel de dag bezig ben geweest, jullie ook?
één maand geleden
Reactie op Knutje17
Even 2 vraagjes, zijn jullie ook aan het vervellen rondom de snede?
En na ...
Bij mij nu bijna 3 weken geleden. Boven de wond is de huid zeer gevoelig en pijnlijk. Bij lichte aanraking voelt het aan alsof het in de brand staat. Hebben meer hier last van? Gebruik verder geen pijnstillers meer.
één maand geleden
Reactie op Knutje17
Laat je even weten wat de gynaecoloog heeft gezegd?? Ik wil m’n kwabje niet ...
Ja, zal ik doen! Ik slik trouwens ook nog paracetamol hoor, ben wel aan het afbouwen. Maar dacht kan niet veel kwaad, dus niet te snel zonder. Ik til ook nog niet (op baby na en ook in draagzak) en geen zwaarder huishoudelijk werk. Afgelopen weekend wel weer een wandeling van 5km kunnen maken, al voelde ik dat wel in de avond. En het hele onderbuikgebied blijft gevoelig en soms trekt/brandt het rechts van mn litteken. Maar grotendeels van de dagen lig ik op de bank vanwege het voeden..
oh en geen last van vervellen trouwens.