10 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben een 140x200 vloerbed van PetitPuck maar dan wel zonder hek. Is het een idee dat je de kamer veilig maakt en een traphekje in de deuropening plaatst? Zo kan hij de kamer niet uit en kan hij veilig in de kamer aanwezig zijn. Mijn ervaring is trouwens wel dat je echt wel wakker wordt zodra er activiteit is. In ieder geval wanneer je er naast ligt.
4 dagen geleden
Ja! Wij hebben deze. Kon er zelf geen een vinden in NL die aan de veiligheidseisen voldeed (hekje hoog genoeg), maar deze vond ik op Etsy, en nog steeds superblij mee! Kostte even wat, met verzendkosten erbij, maar was het absoluut waard! Mijn zoontje slaapt ‘s nachts bij ons, maar ligt nu zijn dutje hierin te slapen. Dan kan ik hem in slaap voeden en eruit klimmen. Ideaal!
Het bed is van Busywood en ik heb de 120x200cm variant. Zelf in elkaar gezet en even een paar uurtjes mee bezig geweest geloof ik. Lattenbodem is wel een goed idee met oog op ventilatie!
Anders krijg je zeker schimmelvorming.

3 dagen geleden
Als je een vloer bed neemt dan moet je sowieso de kamer veilig maken voor de kleine en alles door denken waar ze aan kunnen gaan zitten of op kunnen klimmen. Mijn ervaring met nu twee kinderen en een vloerbed is dat ze er grotendeels op blijven en vanaf het bed gaan huilen/jou roepen. Hooguit kruipen naar de deur doet mijn jongste maar dan kom ik al naar hem toe en de deur is dicht
2 dagen geleden
Wij hebben een vloerbed waar ze uit kan. Haar kamer is volledig babyproof, dus daar kan ze veilig haar ding doen. Hoewel ze eigenlijk nooit uit bed komt. Als ze wakker wordt, wil ze ons dus roept ze ons (of gaat ze huilen)