6 Reacties
één maand geleden
Mijn zoontje is 6 weken em heb nog niet echt een vast schema. Laat het nog even aan hemzelf over...
Moet zeggen dat hij zelf echt nog wel komt om de 3/4 uur.
Maar krijgt jou dochter 150 cc elke fles? Krijgt ze dan niet te veel als ze nacht wel 2 keer komt zijn dat 8/9 flessen van 150.. dan zit je over een liter heen binnen die 24uur.... klopt dat? Of begrijp ik het verkeerd hihi ☺️
één maand geleden
Ik lees even mee. We hebben dezelfde tijden en dit werkt al meer dan een week goed voor ons allemaal. Vooral omdat we rust hebben rond etenstijd! Vanaf 19 uur wordt het hier wat rommelig, want inderdaad niet goed wakker bij die laatste fles en wij willen ook slapen.. dus de nacht geen vaste tijden en 1 of 2 keer
één maand geleden
mijn zoontje is 6 weken en heeft de volgende routine
6:00-9:00-12:00-15:00-18:00-21:00 en om 00:00 om vervolgens weer om 6:00 te komen.
hij drinkt 90+3
Verder houd ik mij aan de wakkertijd van maximaal 1,5 uur.. ik probeer hem altijd in z’n bedje te leggen en als het niet lukt dan slaapt die op mij of in de kinderwagen omdat we dan buiten zijn ivm peuter
één maand geleden
Reactie op suushailey
Mijn zoontje is 6 weken em heb nog niet echt een vast schema. Laat het nog ...
We zitten ongeveer op 7/8 flessen maar ze gaan lang niet allemaal op. Gister zomaar wel 2 flessen. Maar soms laat ze 30/60 cc staan. Het CB geef maar ze stopt als ze vol zit 😊 ik ga denk ik vanavond de laatste fles om 19:00/20:00 geven en dan kijken waneer ze komt, dan kan ik in ieder geval even wat uren pakken 🤣
één maand geleden
Nee. Ik ben van mening dat je een baby niet in een schema kan gieten. Zij heeft gewoon honger wanneer ze honger heeft, daar komt geen klok bij kijken. Ik zou haar volgen en het schema wat loslaten. Het hebben van een ritme staat niet gelijk aan vaste tijden voor eten en slapen.