Beste mama鈥檚,
Eenzame mama hier en opzoek naar andere mama鈥檚 die vriendinnen zijn verloren voor of na de geboorte. Vooral mama鈥檚 die begrip hebben dat met een baby het vaak anders kan lopen dan gepland. En zich niet gelijk vergeten of verlaten voelen als er word afgezegd.
Mijn naam is Es ik woon in Bussum en ben 25 jaar jong. Heb een kleine van 7 maanden en een vriend van dezelfde leeftijd. Ik hou van gezelligheid en winkelen. Ook leuk om play dates te organiseren. Ik heb een auto dus reizen is geen probleem maar wel vervelend馃ぃ
Hoi Es,
Ik ben Lysanne en ik woon in Groesbeek.
Ik ben getrouwd met mijn ma ...
Even off topic. Hier ook een Lisanne, mijn ex man (mee getrouwd geweest) heette ook Jeffrey en mijn broertje Jordy 馃ぃ vond deze iets te toevallig haha.
Hoi lieve Es,
Melanie 31 jaar uit Sprang-Capelle. Getrouwd met mijn lieve man Mickey 32 jaar. Een dochter van 2,5 jaar en een dochter van bijna 8 maanden oud.
Helaas gebeurd dat zo vaak. Dat mensen zonder kinderen het allemaal niet snappen en dat is zo jammer. Je bent ook nog jong dus waarschijnlijk zijn jouw vriendinnen van dezelfde leeftijd en hebben dus hun interesse bij uitgaan ofzo liggen en niet bij thuis zitten met een baby. En tja die afspraken die anders lopen dan gepland zo werkt dat nu eenmaal met die kleine iniminie mensjes van ons馃鉂わ笍
Hi!
Helaas niet echt in de buurt van jou, maar wie weet wel van een andere mama hier die tegen hetzelfde probleem aan loopt.
Ik ben 29, moeder van een meisje (3,5) en zoontje (7 maand) en woon tussen Zutphen en Doetinchem in.
Hee! Ik ben Rylana, 23 jaar oud en heb een dochter van bijna 4 en een zoon van 8 maanden. Ik woon wat verder weg in Midden-Limburg, maar sta altijd open voor nieuwe vriendschappen!