129 Reacties

8 maanden geleden

Hoi Es, ik ben Femke 馃憢馃徎 27 jaar en woon vlakbij Zeist. Ik heb twee dochters waarvan de jongste 7 maanden.

8 maanden geleden

Hoi Es, Ik ben Lysanne en ik woon in Groesbeek. Ik ben getrouwd met mijn man Jeffrey en sinds 8 maanden hebben wij een zoontje met de naam Jordy 馃┑

8 maanden geleden

Hoi mooie moeders! Ik ben Sterre, woon rondom Wijchen, Gelderland. Ik ben 25 jaar. Mijn kleine meid is 7,5 maand oud

8 maanden geleden

Ik ben 31 jaar en heb een lief meisje van 7,5 maand oud 馃挄

8 maanden geleden

Hoi! Ik ben Emma, 31 jaar oud en heb een dochtertje van 7,5 maand. Ik woon in Almere 馃槉

8 maanden geleden

Hoi Es! Ik ben Rosa, woon vlakbij Leiden. We hebben een zoontje van 7 maanden en een dochtertje van 3,5 jaar 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Lysanne1995x

Hoi Es, Ik ben Lysanne en ik woon in Groesbeek. Ik ben getrouwd met mijn ma ...
Even off topic. Hier ook een Lisanne, mijn ex man (mee getrouwd geweest) heette ook Jeffrey en mijn broertje Jordy 馃ぃ vond deze iets te toevallig haha.

8 maanden geleden

Hier Lisanne, volgende maand 33 uit Apeldoorn en een zoontje van 7,5 maand 馃┑

8 maanden geleden

Hoi lieve Es, Melanie 31 jaar uit Sprang-Capelle. Getrouwd met mijn lieve man Mickey 32 jaar. Een dochter van 2,5 jaar en een dochter van bijna 8 maanden oud. Helaas gebeurd dat zo vaak. Dat mensen zonder kinderen het allemaal niet snappen en dat is zo jammer. Je bent ook nog jong dus waarschijnlijk zijn jouw vriendinnen van dezelfde leeftijd en hebben dus hun interesse bij uitgaan ofzo liggen en niet bij thuis zitten met een baby. En tja die afspraken die anders lopen dan gepland zo werkt dat nu eenmaal met die kleine iniminie mensjes van ons馃鉂わ笍

8 maanden geleden

Reactie op Liss.x

Hier Lisanne, volgende maand 33 uit Apeldoorn en een zoontje van 7,5 maand ...
We wonen dicht bij elkaar, ik woon in Vaassen. Zoontje van bijna 2,5 en een zoontje van 7,5 maand 馃挋

7 maanden geleden

Reactie op Marie3125

Hoi Es, ik ben Femke 馃憢馃徎 27 jaar en woon vlakbij Zeist. Ik heb twee dochte ...
Hi Femke dankjewel voor je bericht. Stuur me een bericht!

7 maanden geleden

Reactie op Luun 馃寵

Hoi mooie moeders! Ik ben Sterre, woon rondom Wijchen, Gelderland. Ik ben 2 ...
Hi Sterre, dankjewel voor je bericht! Stuur me een chat

7 maanden geleden

Reactie op Emmskie

Hoi! Ik ben Emma, 31 jaar oud en heb een dochtertje van 7,5 maand. Ik woon ...
Hoi Emma! Stuur me een bericht!!

7 maanden geleden

Reactie op Renee86

Hoi Es! Ik ben Rosa, woon vlakbij Leiden. We hebben een zoontje van 7 maand ...
Hi Rosa!! Dankjewel voor je bericht鉂わ笍 stuur me even een priv茅 chat

7 maanden geleden

Hi Es! Ik ben G茅nevi猫ve, 28 jaar, woon in de buurt van Utrecht en heb 2 kindjes. Een zoontje van 8 maandjes en een dochter van 2,5 jaar! 馃

7 maanden geleden

Hi! Helaas niet echt in de buurt van jou, maar wie weet wel van een andere mama hier die tegen hetzelfde probleem aan loopt. Ik ben 29, moeder van een meisje (3,5) en zoontje (7 maand) en woon tussen Zutphen en Doetinchem in.

7 maanden geleden

Iemand die in de buurt tussen groningen en assen woont?:)

7 maanden geleden

Reactie op Luun 馃寵

Hoi mooie moeders! Ik ben Sterre, woon rondom Wijchen, Gelderland. Ik ben 2 ...
Wij, ik en mijn zoon wonen in Nijmegen! Dichtbij 馃尭

7 maanden geleden

Hee! Ik ben Rylana, 23 jaar oud en heb een dochter van bijna 4 en een zoon van 8 maanden. Ik woon wat verder weg in Midden-Limburg, maar sta altijd open voor nieuwe vriendschappen!

7 maanden geleden

Reactie op Mandybb

Wij, ik en mijn zoon wonen in Nijmegen! Dichtbij 馃尭
Hoi! Ik woon ook in Nijmegen. Ik ben 25 jaar en sinds acht maanden moeder van Jip. Lijkt me ook leuk om in contact te komen met andere moeders!