24 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook een keizersnee gehad en wij hadden seks na 2/3 weken… 😅 het deed geen pijn was alleen wennen want het was voor ons lang geleden 😂
één maand geleden
Reactie op L1310
Je loopt echt een groot risico op een baarmoederinfectie als je eerder seks ...
Mijn verloskundige gaf zelf aan dat het gewoon weer kan na 4/5 weken als de behoefte er is. Zeker als je bent gestopt met vloeien is de wond in principe dicht.
Niet dat ik er behoefte aan heb 😂 ik vind het zelf nog wel spannend dus wacht sowieso de check up in het ziekenhuis af.
één maand geleden
Reactie op ymsvw
Mijn verloskundige gaf zelf aan dat het gewoon weer kan na 4/5 weken als de ...
Ja ik dus ook, ik vloei in principe ook niet meer maar vind het ergens echt wel spannend, alsof het weer de eerste keer gaat zijn😂 heb volgende week cntr dus wacht ook liever af totdat ik de goedkeuring krijg
één maand geleden
Hier geen keizersnede gehad, maar vond het wel interessant om dit eens te lezen hoe het bij jullie verloopt ipv bij een vaginale bevalling. Mijn partner heeft gewacht tot ik hersteld was en er weer klaar voor was om (ja hoe moet je het noemen?)seks met penetratie te hebben. Hij was dan ook zeer blij dat het weer kon. Maar dat ik er geen behoefte aan had en herstellende was, kon ik hem wel op andere manieren bevredigen. Je doet het dan toch samen en je partner hoeft in die zin niet ongeduldig te zijn 😉 en zodra het echte weer kan zal hij blij zijn dat hij weer mag en zijn partner (wij dus) mag liefhebben zoals voor de zwangerschap en na bevalling. 😉😁 de behoefte aan seks zal na herstel misschien ook weer toenemen, maar tot die tijd zou je hem dus kunnen bevredigen op andere manieren.
één maand geleden
Reactie op Lotte0212
Hier geen keizersnede gehad, maar vond het wel interessant om dit eens te l ...
Seks zonder penetratie hebben we ook wel, alleen merk ik aan hem dat hij dan verder of meer wil. Heb ook echt nog wel last van mijn wond. Het aanraken van het litteken is nog echt wel pijnlijk en langer lopen doet ook nog pijn. Nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik teveel doe, op gebied van huishouden en de zorg rondom mijn dochtertje. Ik til en buk nogal veel en zwaarder dan ik eigenlijk mag, maar dat gaat zo vanzelf. Ik ben niet van het stilzitten.
één maand geleden
ik heb echt gewacht tot na week 6 en het was in het begin geen pretje. nu al weer een week ongesteld dus hier ook weer even niks. Vraag mij ook wel beetje af of het ongesteldheid is of nog een bloeding ik kijk het nog even in iedergeval aan 😊
één maand geleden
Bij mij zijn n week na de keizersnede mijn hechtingen gescheurd. Ze is nu 7 weken maar omdat mijn wond nog steeds niet dicht is, dus ook voorlopig nog geen seks hoor😅
één maand geleden
Reactie op •mommytobe25•
Seks zonder penetratie hebben we ook wel, alleen merk ik aan hem dat hij da ...
Ik snap je hoor, ik kon dat ook niet, stilzitten. We zijn nu met z'n zessen in huis en kon me dood irriteren aan dingen die niet gedaan werden en dan deed ik het zelf maar weer🙈 het gaat ook als vanzelf.
En ja, dan zal je vriend toch geduld moeten hebben 🙈 jij moet het fijn vinden en als die aanraking jou nog pijn doet en het lopen ook, dan zou ik ook wachten voor je all the way gaat. Hij zal het ermee moeten doen tot jij helemaal hersteld bent 💪😁 praten jullie daar wel over? Geef je bij hem aan dat het gewoon nog even niet verder kan en hij geduld moet hebben ook al vindt hij het lastig? 🙈
één maand geleden
Reactie op Lotte0212
Ik snap je hoor, ik kon dat ook niet, stilzitten. We zijn nu met z'n zessen ...
Nee hij snapt het gelukkig wel hoor. Het is alleen iets wat hij mist, het intiem zijn op die manier. Het komt vanzelf wel weer.
één maand geleden
Wij wachten echt op de verloskunde afspraak volgende week woensdag (dan 6 weken verstreken).. maar ik vloei nog aardig dus denk dat ze dan gaan zeggen dat het nog niet kan. Wat denken jullie. Ik zou het vloeien omschrijven als steeds bij het plassen een beetje bloedverlies en zo nu en dan wat in de onderbroek. Het is Bordeaux rood en er zitten soms kleine stolsels bij. Heb het idee dat dit qua hoeveelheid vrij stabiel is de afgelopen 2 weken. Maar baal wel dat het nog niet is gestopt 😳
één maand geleden
Reactie op SoepeleGolf868894
Wij wachten echt op de verloskunde afspraak volgende week woensdag (dan 6 w ...
Ik zou sowieso wachten tot het vloeien gestopt is ivm infectiegevaar. Zit toch een open wond in je baarmoeder die aan het genezen is. Dus doe je goed om te wachten tot na de afspraak.
één maand geleden
Het is even jammer voor je partner, maar als jij geen behoefte hebt, heb je dat niet. Zelf ben ik vaginaal bevallen, had na 3 weken weer seks (vloeien was wel gestopt). Heb hier zelf helemaal geen last van gehad. Had vooraf veel spanningen, maar mocht de pret niet drukken. Nu moet ik wel zeggen dat ikzelf degene was die heel graag wilde haha. Gedurende hele zwangerschap enorm libido gehad, dag na bevalling zelfs alweer behoefte 😂🥹
één maand geleden
Met 3/4 weken 🤣 ging goed. Was sws snel herstellende van me keizersneee
één maand geleden
Reactie op SoepeleGolf868894
Wij wachten echt op de verloskunde afspraak volgende week woensdag (dan 6 w ...
Voor 6 weken wel lang. Zit er geen stukje placenta nog in? Ik mag max 6wk vloeien.. ben al sinds week 2.5 a 3 gestopt