16 Reacties

vorige maand
Mijn baby is ook vroeg wakker, altijd rond 05.00 uur. Als ik geluk heb 05.30 uur. En hij komt ineens weer voor een fles in de nacht en deze drinkt hij ook helemaal leeg. Ik hoop maar dat het een fase is, want sta er ook twee weken alleen voor. Ik vind het best pittig elke dag zo vroeg, met een fulltime job! Mijn baby is nu zeven maanden en sinds twee weken is hij zo vroeg wakker.

vorige maand
Hoe laat start je zijn ochtend slaapje en hoe laat is zijn laatste slaapje voordat de nacht begint? In beide gevallen is het goed wanneer daar minimaal 2 uur tussen zit. Wij houden ongeveer 3 uur aan (tenzij de dag anders loopt dat kan gebeuren hoor)
Maar als je dus wil dat je kind ongeveer van 19.30 tot 7.00 slaapt dan kan je proberen om hem niet te laten slapen tussen 17.00/19.30 en tussen 7.00/9.30.
Dat helpt hier wel goed. Ik heb gelezen dat het helpt om ze de nacht als nacht te ervaren en de dag echt als dag. 😉
Maar goed, wij hebben sowieso een kind dat al een tijd vrij oké slaapt. (Dus wat weet ik er eigenlijk van…. 🙃)

vorige maand
Reactie op ClaudiaPH
Hoe laat start je zijn ochtend slaapje en hoe laat is zijn laatste slaapje ...
Mijn kindje is om 18u echt heel erg moe, hij krijgt dan z’n laatste fles en valt bij de fles eigenlijk al in slaap. Hij slaapt na z’n middag slaapje vaak niet weer en als hij toch nog in slaap valt tijdens het wandelen is hij alsnog om 18u helemaal moe. 😅

vorige maand
Hier is het toch echt de bedtijd verlaten het enige wat helpt , dochter slaapt maar 10u per nacht wat ii ook doe. Dus gaat hier pas slapen tussen 20 en 21u na enkele dagen begon ze dan ook langer te slapen en nu wordt ze rond 7u wakker

vorige maand
Reactie op Ann02
Ja hier ook. Hij gaat nu 19.30/20.00 naar bed. Dat helpt wel iets.
De dinge ...
Late reactie,( ben in het buitenland voor werk )
Ja we proberen het altijd 1 week uit 😊

vorige maand
Reactie op Lauw1993
Heeft hij nog drie dutjes overdag?
Ja 3 dutjes. In de ochtend klein uurtje in de middag ongeveer 2 uur en in de namiddag 30 min max.

vorige maand
Reactie op anne55
Mijn zoontje was eerst ook zo vroeg wakker, maar als ik hem dan een klein f ...
Hmm. Snap het. Wil alleen niet dat het een gewoonte wordt om dan een flesje te geven. Hij heeft ook geen honger, is gewoon wakker en vrolijk