26 Reacties
vorig jaar
Precies het zelfde gehad hier! Gelukkig kwam mijn kraamhulp hier in de eerste week al achter. Ik raad het niemand aan
vorig jaar
Overigens, je wordt steeds handiger/sneller in het zelf klaarmaken. Je zult zien dat je binnen no time in 20 seconden een fles klaar hebt 😊 wij hebben altijd een thermos met heet water en een thermos met koud water klaar staan. Je hebt ook waterkokers met temperatuurregelaars (dan kun je het water tot 40 graden verwarmen). Die zijn op zich ook heel handig maar alleen betrouwbaar als er genoeg water in de waterkoker zit (als er te weinig in zit overshooten ze en is je water alsnog te heet). Het voordeel van de thermosflessen is dat je ze ook onderweg kunt gebruiken of 's nachts mee naar boven kunt nemen.
vorig jaar
Wij gebruiken een heetwaterdispenser met melkfunctie. Dus dan is t water op de perfecte temperatuur. Zo hoef je alleen maar zelf de poeder erbij te doen. Die ik de avond vantevoren klaarzet in een voedingstoren. Heb dus binnen 20 sec dr fles klaar.
vorig jaar
Wat erg😰 Wij gebruiken de Baby Brezza instant warmer. Dan heb je altijd het water al op de juiste temperatuur. En we hebben een poedertoren staan waar we alvast de juiste hoeveelheid schepjes in doen. Dit werkt goed voor ons, een flesje is zo klaar.
vorig jaar
Hoe hebben jullie het precies gemerkt? Wij hebben deze machine ook, maar ik merk geen verschil met zelf maken.
vorig jaar
Ik ben kraamverzorgster en wij raden dit soort apparaten echt af omdat ze dus heel vaak de verkeerde verhoudingen geven.
Dan kun je nog beter een flessenwarmer aanschaffen. Ik heb zelf de Luvion Ultra Pro zodat mijn vriend af en toe een flesje gekolfde melk kan geven. Flesje is binnen no time warm en je kunt zelf de temperatuur instellen
vorig jaar
Reactie op angelaaatj
Hoe hebben jullie het precies gemerkt? Wij hebben deze machine ook, maar ik ...
Wij merkten het aan dunnere ontlasting maar ook omdat hij ineens wat onverzadigd leek en jammerig
vorig jaar
Reactie op angelaaatj
Hoe hebben jullie het precies gemerkt? Wij hebben deze machine ook, maar ik ...
Ons kindje was onverzadigbaar en daardoor gingen we op onderzoek uit. We hebben oa:
- Alle instellingen nagelopen
- Water apart gecheckt: gaf altijd meer water dan ingesteld
- Hoeveelheid poeder apart gecheckt en gewogen. Dit week veel af met zelf scheppen ook al stonden de instellingen goed.
- Flesjes naast elkaar gehouden (machine VS zelf maken)
- En een aantal dagen hand gemaakte flessen gegeven aan ons zoontje om te kijken of zijn drink gedrag veranderde. Dat deed het aanzienlijk en hij ging ook beter slapen
vorig jaar
Met de baby brezza melkmaker hebben wij hetzelfde gehad bij mijn eerste baby! Ze viel ervan af… en toen op YouTube gevonden hoe je kan checken hoeveel poeder eruit komt, en het bleek dat ze al die tijd te weinig binnen kreeg. De verhouding klopte niet. En ze was al 6 maanden :( ik werd er verdrietig van en heb een klacht ingediend waar niks mee gedaan kan worden
vorig jaar
Reactie op linylia
Schandalig, dat die melk apparaten baby’s ondervoeden, alleen om geld te ve ...
Wij gebruik wel deze machine, en onze baby is absoluut niet ondervoed. Onze machine werkt naar behoren en ik merk ook niets aan onze baby.
vorig jaar
Reactie op fancy12
ik heb zelf ook een baby brezza maar ervaar geen klachten of iets toch wel ...
Ik weet niet hoe het bij de baby Brezza werkt, maar bij de Easybaby kan je via instellingen enkel poeder naar buiten laten komen (wanneer je het ijkt). Wat je ook kan doen is een plastic zakje onder het poedertuitje zetten en dan een flesje maken, dan valt de poeder in het zakje en kan je het ook wegen