26 Reacties
één maand geleden
Oh dit herken ik volledig. Bij onze oudste dochter alles geprobeerd en ik was echt een beetje obsessies bezig met ritmes, wakkertijdrn etc. Het zorgde voor zoveel stress 🙈. Pas echt met 6 maanden ging het inderdaad goed lukken.
Met onze zoon ben ik er daardoor niet mee begonnen, ik let wel op de wakkertijden en doe hem dan in de draagzak. Wakker wegleggen durf ik gewoonweg nog niet 😅. Echter is hij ook een stuk relaxter dan zijn zus was dus wil het volgende week(na zijn 1e sprong) toch eens gaan proberen: lukt het niet dan niet!
één maand geleden
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties. Ik ben zo blij dat de meesten zeggen dat het nog niet hoeft. Ik werd er zelf ook gewoon verdrietig van dat ze er zo van overstuur raakte, dat je denkt waar ben ik mee bezig? Zo gek dat alles in je zegt dat je je kindje lekker bij je houdt om te slapen maar omdat CB zegt dat het anders moet je dat dan maar doet 🙈 en natuurlijk mensen om je heen die hun baby wel wakker weg leggen en een ritme hebben etc. dan denk ik gelijk dat ik dat ook moet doen omdat ik het anders niet goed doe. De enige reden dat ik het zou doen is omdat ik het haar dan uiteindelijk makkelijker maak als er moet worden opgepast of ze naar de opvang gaat. Maargoed ze is nu pas 5 weekjes dus dat duurt vast nog even 🙏🏼.
één maand geleden
Reactie op Pientertje
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties. Ik ben zo blij dat de meeste ...
Mag ik je 1 ding op het hart drukken?!
Wie of wat iemand ook zegt dat je moet doen met je baby, je moet alleen de dingen doen waar jij je goed bij voelt. En als dat betekent dat jij je kind bij je in bed laat slapen, ook al is deze bijvoorbeeld 20 maanden oud, dan is dat jouw keuze omdat dat voor jou goed voelt. En dan kan niemand anders daar iets van vinden.
Je doet het goed mama, jouw intuïtie klopt altijd! ❤️
één maand geleden
Reactie op Caat11
Mag ik je 1 ding op het hart drukken?!
Wie of wat iemand ook zegt dat je m ...
Hier sluit ik me volledig bij aan, in mijn eerdere berichtje zei ik ook al volg je gevoel!