Onze kleine is nu 3,5 week oud. Maar eigelijk vanaf 1,5 week al is ze vanaf 1 uur in de middag gewoon wakker. Ze slaapt eigelijk niet meer tot 9 uur in de avond. Weg gelegd worden wil ze helemaal niet, dus niet in de box of in de schommelstoel. Dan word ze boos als haar tutje uitvalt. Die gooit ze uit maar gaat dan wel zoeken. Dus dan ben je om de minuut die tut er in aan het doen.
In mijn armen is ze enigzins rustig. Maar slapen ho maar. En als ze eenmaal slaapt en ik leg haar weg is ze gelijk weer wakker.
Lijkt me niet dat ze ergens last van heeft maar zo weinig slapen lijkt me ook niet goed.
Ze gaat om 9 uur naar bed en dan zijn we meestal een uur bezig met naar boven lopen om der tut in te doen. Uiteindelijk valt ze in slaap en slaapt ze de nacht door.
Hoe kan ik zorgen dat ze ook ‘s middags aan voldoende slaap komt. Het kan toch niet goed zijn als 8 uur achter elkaar wakker is??
Vandaag hadden we zelfs dat ze dus vanaf 10 uur al wakker is en heeft ze tussen 12 en 1 ff geslapen en dat was het