16 Reacties

13 dagen geleden

Ik lees mee!🤗

13 dagen geleden

Ons zoontje van 8 weken is helemaal fan van contrast boekjes, hier kan hij best al een tijdje naar kijken. Ook liedjes zingen vindt hij heel leuk.

13 dagen geleden

Babygym is een aanrader en goed voor de ontwikkeling!

13 dagen geleden

Ons dochtertje is nu 8 weken en is overdag idd ook steeds meer wakker !❤️ wanneer ze wakker is doe ik wat tummy time met haar, en een beetje op en neer staan/hurken (max 5 minuutjes), ik maak schaduwen op de muur met m’n hand, ik neem haar eventjes mee naar buiten in de tuin en laat haar kijken naar de plantjes, de rotsen (we wonen in de bergen 🏔️) en pluk bloemetjes om haar te laten ruiken. Wij hebben ook geen box, dus wanneer ik eventjes bezig ben dan leg ik haar in de kinderwagen hier beneden en daar hebben we zo’n hangding met rammelende diertjes en veel contrast, dat vind ze nu steeds interessanter😊 Als ze huilt dan heb ik haar vaak in de draagzak en dan valt ze vaak in slaap terwijl ik bezig ben. Anders doe ik een kleine wandeling buiten, dat werkt altijd. Ik probeer t huishouden etc zoveel mogelijk te doen terwijl ze slaapt, en wanneer ze wakker is geef ik haar zoveel mogelijk aandacht en liefde en knuffels❤️

12 dagen geleden

Reactie op marande

Ons dochtertje is nu 8 weken en is overdag idd ook steeds meer wakker !❤️ w ...
Dit klinkt heerlijk! En ook de bloemetjes en wonen in de bergen ;-). Dank voor je tips!

12 dagen geleden

Hier veel wandelen, babygym en op schoot liedjes zingen en ze krijgt wel vermaak van dr broer en zus hihi

12 dagen geleden

Contrastboekjes, babygym, liedjes zingen, knuffelen, tegen hem kletsen, wandelen en soms laat ik hem kijken als ik bijvoorbeeld de vaatwasser in ruim en ondertussen praat ik tegen hem. Dat lijkt hij prima te vinden en ondertussen kan ik ook wat in het huishouden doen.

12 dagen geleden

Ik heb knuffels in de box staan waar mijn dochtertje regelmatig naar lacht hahaa. Nu zal ik wel de moedermaffia misschien over mij heen krijgen, maar je kunt op YouTube contrastenfilmpjes opzoeken. Mijn dochtertje vind dit geweldig! Ik laat haar natuurlijk niet heel lang hier naar kijken, maar ongeveer 15 minuutjes per dag.

12 dagen geleden

Je kan een boxmobiel boven die wieg hangen? Die zal dan wel te laag hangen maar die van mij kan daardoor heel goed in haar ledikant zichzelf vermaken door er van een afstandje naar te kijken

12 dagen geleden

Hier s morgens na de fles in de wipper kijken hoe ik ontbijt maak en eet. Daarna op dr speelkleed, ondertussen ruim ik de vaatwasser uit en klets tegen haar. Later op de dag zijn we vaak op pad, broer van en naar peuterspeelzaal, boodschappen doen, rondje buiten, speeltuin etc.

12 dagen geleden

Contrastkaartjes! Wij hebben het newborn pakket van lovery en die vindt ze heel interessant.

12 dagen geleden

Reactie op Marie3125

Contrastkaartjes! Wij hebben het newborn pakket van lovery en die vindt ze ...
Dit zijn de kaarten, kun je steeds verwisselen en moeilijker maken en dat houten spiraal ding is een soort mobile. Hangt bij ons boven het eiland want daar kan ze verschoond worden 😅

12 dagen geleden

Reactie op Marie3125

Dit zijn de kaarten, kun je steeds verwisselen en moeilijker maken en dat h ...
Waar is dat mooie pakje van? 💜

12 dagen geleden

Reactie op Neyah

Waar is dat mooie pakje van? 💜
Pakje is van het merk zipster, echt een aanrader. Wij hebben er 5 omdat mijn vriend de eerste dagen in paniek raakte van het aankleden 🤪 Pakjes zijn van bamboestof, heerlijk zacht. Handjes en voetjes kunnen dicht en je sluit ze van onder naar boven met een ritsje.

12 dagen geleden

Reactie op Marie3125

Pakje is van het merk zipster, echt een aanrader. Wij hebben er 5 omdat mij ...
Dit is hem: https://www.zipsterbaby.nl/products/zipster™-geribd-bordeaux?bg_source=ga&bg_campaign=21330092084&bg_kw=pla-293946777986-mi-5363536913-pi-46866663407958.0-ppi-293946777986&bg_source_id=700668974334&gad_source=1&gbraid=0AAAAAoOg6htOrxftt3KwFwXutk9UjF-jP

12 dagen geleden

Reactie op immevanschijndel

Ik heb knuffels in de box staan waar mijn dochtertje regelmatig naar lacht ...
Haha de moedermaffia, hilarisch! Hier zet ik soms dancing fruit aan even in de ochtend, vindt mijn zoontje van 8 weken heel interessant is ook 10 minuten ofzo, kan ik even een ontbijtje maken ;)