6 Reacties

één maand geleden

Hoihoi, hier inmiddels bijna 6 weken geleden bevallen en loop ook 60 minuten per keer. Ik voel me hier prima bij. Voor mijn bevalling liep ik makkelijk 2 uur dus denk dat dat ook wel helpt. Inderdaad gewoon naar je lichaam luisteren denk ik. Maar snap je twijfels wel, zit ik zelf ook mee😬

één maand geleden

Dit was ook precies mijn twijfel. Inmiddels 6 weken geleden bevallen en heb veel gewandeld afgelopen weken. Ik voelde mij goed en had nergens last van. Tot afgelopen donderdag; ik kreeg aan het einde van de wandeling een zwaar gevoel onderin, maar toen moest ik nog +/- 15 minuten naar huis lopen. Dit is achteraf teveel geweest, want ik heb sindsdien nog steeds een zwaar gevoel. Alsof er een soort bal tussen mijn bovenbenen zit. Ik baal er erg van, vooral omdat het al die tijd goed ging. Ik heb contact gehad met de verloskundige en gaf aan dat ik al erg snel veel ben gaan wandelen, waardoor je verzakking kan krijgen en raadde mij aan om naar een bekkenfysio te gaan. Dit ga ik dan ook maar doen. En rust houden. Dus vind lastig om te zeggen, aangezien ik mij al die tijd ook gewoon goed voelde. Als je merkt dat je teveel wandelt, zou ik niet over je grens heen gaan. Dan moet het denk ik wel goedkomen 😊

één maand geleden

Reactie op Renee1992

Dit was ook precies mijn twijfel. Inmiddels 6 weken geleden bevallen en heb ...
Wat balen zeg dat je alsnog last hebt gekregen... Heb je ook iets geks gedaan of was het een wandeling zoals alle andere? Goede tip om echt zodra je iets voelt je rust moet pakken. Al is het even een kwartiertje op een stoeprandje zitten rusten. Hopelijk is je zware gevoel snel over! Succes!

één maand geleden

Ik ben met 3 weken naar een pretpark gegaan. Heb nergens last van! Mijn verloskundige zei er ook niks van bij de 6 weken controle. Gewoon lekker naar je eigen lichaam luisteren

één maand geleden

Reactie op MamaJ2009

Wat balen zeg dat je alsnog last hebt gekregen... Heb je ook iets geks geda ...
Ja heb vorige week echt teveel gewandeld. Paar keer even naar de stad gewandeld en weer terug, was daarmee 2 uur onderweg. Was achteraf dus veel te veel helaas. Inderdaad goed naar je lichaam luisteren, dan komt het vast goed 😊

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 4,5 week. Ik wil graag wat gaan opbouwen, voel me thuis gewoon goed en oudste naar school brengen gaat prima (10 min lopen). Dan loop ik daarna nog met peuter en wandelwagen naar 1 of 2 speeltuintjes (slakkengangetje). Gaat ook prima. Maar echte wandelingen willen nog niet echt lukken. Ik ga dan alleen met wandelwagen, ben ongeveer een uur onderweg. Dan kijk ik op Google hoe ver t was, is het maar 1,5 of 2 km 😅😆 komend weekend zouden we een wandeling met schoonouders maken van 5 km ,maar dat zie ik nog niet zitten. Als ik thuis kom heb ik fysiek niet zoveel last, maar voelt mijn hoofd wel alsof hij vol zit met watten. Kan niet meer goed nadenken en kom niet meer op woorden.. 😅 Daaraan merk ik dat 't mij wat teveel is dan.