Onze oudste kindje is 2 jaar en 2 maanden als ik ben uitgerekend maar wij zitten met de vraag hoe we het gaan doen met de wandelwagen.. onze dochter vond een draagzak of doek nooit leuk en de wandelwagen wel. We willen eigelijk geen nieuwe wandelwagen aanschaffen (ook geen tweedehands maar gewoon gebruiken welke we hebben) maar hoe doen jullie dit? Oudste in wandelwagen en baby in draagdoek?
Dat zou ik zeker eerst proberen . Eerst kijken hoe dat bevalt en dan kijken wat er nodig is.
Mijn zoontje van 2jaar5maanden loopt bijna altijd. Hij zit niet vaak meer in de wandelwagen.
Over 3 maanden komt er een broertje. Als een draagzak/doek niet (meer) werkt kijken we wat dan het beste is.
Wij hadden idd zo'n plankje aangeschaft. Onze dochter vond dat prima (maar vond het ook niet erg om te lopen). Je hebt ze ook met een zadel, zodat het kindje kan zitten ipv staan.
Bedankt allemaal ! We gaan eens kijken hoe het gaat met de baby en de draagdoek en dan eventueel plankje aanschaffen mocht t nodig zijn ! Helemaal niet aan gedacht !