15 Reacties

2 jaar geleden

Je hebt ook hele handige plankjes waar je peutertje op kan staan als je baby’tje in de wagen ligt. Misschien is dat een idee?

2 jaar geleden

Dat zou ik zeker eerst proberen . Eerst kijken hoe dat bevalt en dan kijken wat er nodig is. Mijn zoontje van 2jaar5maanden loopt bijna altijd. Hij zit niet vaak meer in de wandelwagen. Over 3 maanden komt er een broertje. Als een draagzak/doek niet (meer) werkt kijken we wat dan het beste is.

2 jaar geleden

Wij hadden idd zo'n plankje aangeschaft. Onze dochter vond dat prima (maar vond het ook niet erg om te lopen). Je hebt ze ook met een zadel, zodat het kindje kan zitten ipv staan.

2 jaar geleden

Reactie op mug2020

Je hebt ook hele handige plankjes waar je peutertje op kan staan als je bab ...
Ja inderdaad ook een idee. Ik zag laatst ook iets met een soort zitje

2 jaar geleden

Reactie op mamma4

Dat zou ik zeker eerst proberen . Eerst kijken hoe dat bevalt en dan kijken ...
Daar heb je ook wel gelijk in om dat eerst even aan te kijken. Plankjes of wat dan ook zijn gauw aangeschaft

2 jaar geleden

Bedankt allemaal ! We gaan eens kijken hoe het gaat met de baby en de draagdoek en dan eventueel plankje aanschaffen mocht t nodig zijn ! Helemaal niet aan gedacht !

2 jaar geleden

Misschien zo iets 2dehands

2 jaar geleden

Reactie op xAnoniemm

Bedankt allemaal ! We gaan eens kijken hoe het gaat met de baby en de draag ...
Ik zag laatst nog plankjes, maar dacht er ook niet aan. Goede van mug2020! Eerst op naar de bevalling 😉

2 jaar geleden

Ik kijk idd even met draagdoek, mijn dochter vond dat echt heerlijk. En als dat niet is kan ze op een rijplankje deze hebben we al.

2 jaar geleden

Ons zoontje is straks 2 jaar als de baby wordt geboren, denk dat ik zn meerijdplankje of zitje haal.

2 jaar geleden

Ik heb dit toevallig naar een vriendin toegestuurd. Geen idee wat hier de kosten van zijn. Maar het schijt goed te werken (en je wagen kiept niet)

2 jaar geleden

Reactie op Anne20241

Ik heb dit toevallig naar een vriendin toegestuurd. Geen idee wat hier de k ...
Dat zag ik inderdaad voorbij komen ! Twijfel alleen of ze er echt zo fijn in zitten/hangen