5 Reacties
één maand geleden
Finn heeft ook verborgen reflux. Wat kan helpen is het bedje bij het hoofdje wat hoger te zetten. Tussen de voeding door even laten boeren en het te laten zakken. En na de voeding minimaal een half uur omhoog houden. Finn heeft er dan nog steeds wel last van maar minder dan als we dat niet doen
één maand geleden
Ik heb toevallig deze vraag aan de huisarts gesteld omdat onze dochter erg veel last lijkt te hebben van (verborgen) reflux. Zij gaf aan dat zij als huisartsen erg terughoudend zijn met voorschrijven van medicatie, omdat ze dat voorbehouden vinden aan kinderartsen. Ze adviseerde me om het te bespreken met de arts van het consultatiebureau, omdat die meer kennis heeft over heel jonge kindjes. Maar ze gaf ook aan dat alle baby's reflux hebben, dat de klachten die ik beschreef (overlappend met die jij beschrijft) door honderdduizend andere dingen konden komen, en dat ze eigenlijk niet snel iets doen tenzij baby's de hele dag hysterisch krijsen en niet goed groeien....
Ik moet dinsdag naar het consultatiebureau en ga het daar dus maar bespreken.
één maand geleden
Onze baby heeft ook reflux en koemelk allergie en krijste echt na de voeding. Wij moeten de voeding dan ook echt dikker maken want als het gewoon dun is dan heeft hij er echt continu last van. Hij heeft nu sinds een paar dagen ook omeprazol. Maar weet niet goed wat ik daar van vind..
één maand geleden
Misschien stomme vraag hoor maar hoe weet ik of mijn zoontje verborgen reflux heeft