28 Reacties

2 jaar geleden

Noi dat vraag ik me ook af! Mn partner is elke x te "laat" of voelt het niet. Ik voel het zelf al een week of 5. Kan niet wachten tot hij het kan voelen!

2 jaar geleden

Ik ben ook 20 weken en mijn vriend heeft inze baby nu 1 of 2 keer gevoelt. Hij is ook steeds te laat en te ongeduldig, waardoor hij zijn hand al snel weghaalt en ze daarna weer gaat bewegen.

2 jaar geleden

Sinds 17,5 week kan mijn partner de baby voelen :) de eerste keer dat het gebeurde pakte ik gewoon meteen zijn hand en legde die op de plek waar ik het voelde. Je moet soms heel snel zijn! Voel je de baby zelf wel al vanaf de buitenkant?

2 jaar geleden

Reactie op Estherjjj

Ik ben ook 20 weken en mijn vriend heeft inze baby nu 1 of 2 keer gevoelt. ...
Bij mijn vorige zwangerschap was dit ook zo bij mijn man, hij heeft uiteindelijk de baby nooit kunnen voelen hierdoor. Ik pak deze keer gewoon zijn hand als het zover is, en hopelijk lukt het zo deze keer wel

2 jaar geleden

Gisteravond voor 't eerst! Vandaag 20 weken zwanger. Baby was heel druk, dus de kans was groter dat hij iets zou voelen. Hij voelde het twee keer, terwijl de baby echt een hele poos aan het bewegen was in m'n buik. Soort gelukstreffer dus. Als de baby groter is, dan zal het nog vaak genoeg voorkomen.

2 jaar geleden

In de 16e week voelden me man en dochter onze beeb voor het eerst. Maar dit is niet de eerste keer dat ik zwanger ben en heb echt een actief kindje in m'n buik.

2 jaar geleden

Wat leuk dat sommige partners het al voelen! Ik ben 21 weken zwanger en voel het zelf nog niet eens 🙈

2 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap rond de 30 a 35 weken pas nu met de 2de ligt deze met ze rug strak tegen mijn buik dus dan voel je letterlijk waar die ligt

2 jaar geleden

Met 17 weken kon mijn vriend de baby voelen 🥰

2 jaar geleden

Mn man heeft haar nu 3 keer zachtjes kunnen voelen, 1e keer met 19+5 , en het gaat voor mn gevoel zó hard! Maar hier zit mn placenta ook voor dus mogelijk dempt die het net een beetje teveel voor de buitenkant. Moet wel zeggen dat het steeds harder gaat en vrouwen die al kinderen hebben voelen het wel goed😂 dus mogelijk ligt het aan hem😂

2 jaar geleden

Gisteren twee keer! ☺️ ik voel 'm zelf al 2 weken, maar sinds een aantal dagen is het echt een stuiterbal steeds sterker en mega actief! Zit echt een showtje te geven voor me haha.

2 jaar geleden

Dat heeft bij ons wel lang geduurd, ik denk week 24,25 dat hij mijn dochter kon voelen (vorige zwangerschaps) , terwijl ik haar wel al voelde met 16w

2 jaar geleden

Toevallig sinds gisteren kan mijn vriend haar voelen. Ik ben vandaag 21 weken.

2 jaar geleden

Hier ook toevallig gisteren met 20+2 🥰

2 jaar geleden

Afgelopen weekend, ik was toen 20+6

2 jaar geleden

Bij mij is het van de buitenkant al te voelen maar baby stopt per direct met schoppen als mijn vriend z’n hand erop legt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Drobjuh

Bij mijn vorige zwangerschap was dit ook zo bij mijn man, hij heeft uiteind ...
zo herkenbaar, mijn partner heeft de vorige zwangerschap de kleine ook niet gevoeld. dit keer gaan we het anders aanpakken en ook met de tijd geven dat hij het kan voelen ipv kort en ongeduldig

2 jaar geleden

Gisteravond toevallig. 20 weken precies

2 jaar geleden

19+1. Mijn man kan de schopjes horen als hij zijn oor op mijn buik legt en hij voelt het dan ook zachtjes.

2 jaar geleden

Reactie op angelina14

Bij mij is het van de buitenkant al te voelen maar baby stopt per direct me ...
Hier precies hetzelfde! En als ik mijn hand er dan vervolgens weer op leg, begint de baby spontaan weer te trappelen 😂