28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Estherjjj
Ik ben ook 20 weken en mijn vriend heeft inze baby nu 1 of 2 keer gevoelt. ...
Bij mijn vorige zwangerschap was dit ook zo bij mijn man, hij heeft uiteindelijk de baby nooit kunnen voelen hierdoor. Ik pak deze keer gewoon zijn hand als het zover is, en hopelijk lukt het zo deze keer wel
2 jaar geleden
Gisteravond voor 't eerst! Vandaag 20 weken zwanger. Baby was heel druk, dus de kans was groter dat hij iets zou voelen. Hij voelde het twee keer, terwijl de baby echt een hele poos aan het bewegen was in m'n buik. Soort gelukstreffer dus. Als de baby groter is, dan zal het nog vaak genoeg voorkomen.
2 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap rond de 30 a 35 weken pas nu met de 2de ligt deze met ze rug strak tegen mijn buik dus dan voel je letterlijk waar die ligt
2 jaar geleden
Mn man heeft haar nu 3 keer zachtjes kunnen voelen, 1e keer met 19+5 , en het gaat voor mn gevoel zó hard! Maar hier zit mn placenta ook voor dus mogelijk dempt die het net een beetje teveel voor de buitenkant. Moet wel zeggen dat het steeds harder gaat en vrouwen die al kinderen hebben voelen het wel goed😂 dus mogelijk ligt het aan hem😂
2 jaar geleden
Gisteren twee keer! ☺️ ik voel 'm zelf al 2 weken, maar sinds een aantal dagen is het echt een stuiterbal steeds sterker en mega actief! Zit echt een showtje te geven voor me haha.
2 jaar geleden
Toevallig sinds gisteren kan mijn vriend haar voelen. Ik ben vandaag 21 weken.
2 jaar geleden
Bij mij is het van de buitenkant al te voelen maar baby stopt per direct met schoppen als mijn vriend z’n hand erop legt 😂
2 jaar geleden
Reactie op Drobjuh
Bij mijn vorige zwangerschap was dit ook zo bij mijn man, hij heeft uiteind ...
zo herkenbaar, mijn partner heeft de vorige zwangerschap de kleine ook niet gevoeld. dit keer gaan we het anders aanpakken en ook met de tijd geven dat hij het kan voelen ipv kort en ongeduldig
2 jaar geleden
19+1. Mijn man kan de schopjes horen als hij zijn oor op mijn buik legt en hij voelt het dan ook zachtjes.