7 Reacties

18 dagen geleden

Wij voeden onze dochter om 19 uur en dan nog een keer om 22.30 uur, zodat ze (hopelijk) zo lang mogelijk doorslaapt ‘s nachts. Ze wordt dan meestal tussen 4 en 5 uur zelf wakker. Zo komen wij op 6 voedingen per 24 uur.

18 dagen geleden

Ik zelf laat nooit langer dan 6 uur tussen de voedingen zitten s nachts en ik laat er max 5 uur tussen zitten als hij bijv om 20 uur voor het laatste heeft gegeten. We hebben 2 keer gehad dat we de volgende ochtend wakker schrokken dat we hem niet hadden gehoord, maar toen bleek de kleine man ook nog diep in slaap. Dat was met 4 weken ofzo 🙈

18 dagen geleden

Ik zit op 7 voedingen per dag. Voed hem 21.00 dan 00.00 en dan slaapt hij tot 06.30/07.00 Ik probeer de laatste voeding wel naar voor te halen maar dat lukt nog niet echt, ideaal zou zijn rond 23.00

18 dagen geleden

Volgens mij mag je gewoon voeden op verzoek, dus wanneer je kleine zich meldt. Ik zou daar zelf persoonlijk geen wekker voor zetten!

18 dagen geleden

Gewoon lekker laten slapen, dat wekken is vooral de eerste dagen. Ik neem aan dat ze inmiddels ruim boven geboortegewicht zit en overdag prima drinkt

18 dagen geleden

Bij ons zelfde als bij jou. Rond 19:30/20:30 voeding en slaapt dan tot 2:00 a 3:00u. Alle andere voedingen laat hij 2-4u tussen. Ons zoontje is ruim 7 weken oud en 5,8kg, groeit goed. Wij genieten even van deze uren en gaan zelf ook vroeg naar bed. We vragen ons alleen af hoe we het iets kunnen verschuiven uiteindelijk; denk met zoals ze noemen een droomvoeding.

18 dagen geleden

Ja wij hebben hetzelfde. Wij wekken haar niet meer voor een late voeding (bijv rond 23) maar is meer omdat we zelf dan al moe zijn en daarvoor al willen gaan slapen. Ze meldt zich altijd zelf wel in de nacht.