16 Reacties

vorig jaar

dit word nu mijn derde kindje en ik wil je alleen zeggen: laat je niet gek maken door de verkoop industrie... die maken handig gebruik van hormonen en zijn meesters in jou het gevoel geven dat je iets echt nodig hebt.. daarmee bedoel ik een verwarmd aankleedkussen of Billendoekjes houder is vind ik zelf geldklopperij. je wilt toch ook een leuke hoes om je kussen heen? dit is al warm genoeg.. en als je doekjes koud zijn zodra je ze 2 seconden in een dichte hand hebt is dat ook over. specifiek op je vraag kan ik je helaas niet helpen. heb nog nooit van het bestaan gehoord maar misschien anderen wel.

vorig jaar

Reactie op Celiie

dit word nu mijn derde kindje en ik wil je alleen zeggen: laat je niet gek ...
Dankjewel voor jou reactie. Ja ik ben er sinds kort achter gekomen en na de filmpjes en reviews van anderen dacht ik inderdaad als zo het discomfort van het kindje vanuit bad, of in de nacht verschonen minder is dan is het wel handig. Bij andere las ik dat ze zo minder heftig hoeven te stoken tijdens het omkleden etc. Ik ken zelf niemand die zo'n kussen heeft, het liefst hoorde ik het van iemand direct i.p.v. via het internet op de website zelf haha. Sorry voor het lange verhaal 馃槄

vorig jaar

Reactie op mojdete

Dankjewel voor jou reactie. Ja ik ben er sinds kort achter gekomen en na de ...
nee hoor dat geeft helemaal niks!! maar ik vraag me af moet da ding dan de hele tijd aan staan of ga je 'm pas aanzetten als je 'm wilt gebruiken? want als ze bijvoorbeeld uit het badje komen dan wikkel je ze meteen in een warme handdoek. en zo goed als ze het koud kunnen krijgen hebben ze het net zo snel te warm. je ben uitgerekend in september, dan is het nog niet heel erg koud ook en tegen de tijd dat het wle koud is hebben ze al wat spekjes hihi. geen sorry zeggen voor je lange verhaal, ik vind het juist interessant om nieuwe dongen tegen te komen. en als jij je er goed bij voelt dan moet je dat absoluut gewoon doen en heeft niemand wat ervan te vinden! 馃槉

vorig jaar

Haha snap je vraag 馃ぃ. Ons zoontje is een kouwkleun en wij hebben daarom een warmte lamp boven zijn aankleedkussen hangen. Dit hebben ze in het ziekenhuis ook en toen dacht ik, he dat is een goed idee. Vooral in de winter na de douche vind hij het nog steeds heerlijk馃き. In de zomer halen we hem weg. Misschien is dit een idee? Of een kacheltje ofzo.

vorig jaar

Reactie op Celiie

nee hoor dat geeft helemaal niks!! maar ik vraag me af moet da ding dan de ...
Ja het kussen zet je dan aan wanneer gewenst en is binnen 1 minuut 37 graden en erna weer gewoon uit. Ik had vandaag de 13 weken echo en qua gewicht is de baby al twee weken vooruit (week 15) dus qua vetjes zal het wel kunnen kloppen heeft zij/hij meegekregen van de papa 馃槀 . Misschien maak ik mij teveel zorgen komt ook door mijn partner met zijn de verwarming moet goed aan voor het kind.

vorig jaar

Reactie op Mommytobe1008

Haha snap je vraag 馃ぃ. Ons zoontje is een kouwkleun en wij hebben daarom ee ...
Wij hebben ook een warmtelamp. Beetje decadente aankoop maar mijn zoontje vond het heerlijk in de winter en s nachts. Ik zou dat eerder doen dan een verwarmd kussen.

vorig jaar

Mijn zoon is in november geboren dus hadden wij van te voren een warmtelamp aangeschaft voor de eerste weken. Ook omdat zijn kamertje wat koeler is (slaapt lekker). Nu ik in september ben uirgerekend ga ik hem niet gebruiken. Dan is het nog een paar weken warm hoop ik :)

vorig jaar

Een kleine tip; gaat je kindje naar de opvang? Want als je kindje hieraan gewend raakt zal een koud verschoonkussen drama zijn voor je kindje 馃檲

vorig jaar

Reactie op Muisje98

Een kleine tip; gaat je kindje naar de opvang? Want als je kindje hieraan g ...
Nee niet het eerste jaar of er moet al iets veranderen in onze situatie :)

vorig jaar

Reactie op Mommytobe1008

Haha snap je vraag 馃ぃ. Ons zoontje is een kouwkleun en wij hebben daarom ee ...
Ja een elektrische kachel hebben wij wat op de kamer kan opvragen de verwarming continu aan. Een lamp kan ik wel eens naar kijken vond het kussen qua inrichting wel mooier omdat er een hoes over kan maar misschien zijn er ook wel mooie lampen. Als ons kind op de vader lijkt zal het ook een kouwkleum zijn 馃き

vorig jaar

Reactie op mojdete

Nee niet het eerste jaar of er moet al iets veranderen in onze situatie :)
Wat fijn dat dat kan! 馃グ

vorig jaar

Ik ken het niet maar zou je niet gek laten maken mijn dochter sliep zelfs op een onverwarmd ding in de nacht gewoon door. En als jouw kindje dat niet doet rven tegen je aan of bv lekker warm melk en dan is vaak alles weer gewoon goed. Net zoals een babynest of verwarmde billendoekjes of zo baby melk maker echt allemaal onzin. Dat speelt echt ij op jouw hormonen en is niet beter voor je kind ofzo. Mijn dochter is van januari en die heeft echt niks gemist ofzo. Bij nummer 2 nu doen we ook hetzelfde veel 2dehands en bepaalde dingen hebben wij nog gewoon in huis. En je hebt ook kruiken kan je ook op verzchoonkussen leggen

vorig jaar

Hoi. Ik heb dus een Wumby en ben er super blij mee. Je hoeft er niet over na te denken, hij is super snel warm en makkelijk in gebruik. En hij verbruikt amper stroom, vooral leuk vergeleken met die warmte lampen. Mijn zoontje huilde zelfs in juni nog als hij uit bad kwam. Dus toen zijn we gaan zoeken naar een oplossing (kruikjes werken maar tijdelijk, die warmte is snel weg). Dit aankleedkussen heeft mijn leven een stuk meer ontspannen gemaakt 馃槈.

vorig jaar

Reactie op malisa

Hoi. Ik heb dus een Wumby en ben er super blij mee. Je hoeft er niet over n ...
Oh wat fijn om deze reactie te lezen vooral warmte lampen of zo'n kacheltjes zijn leuk maar verbruiken inderdaad meer (als je niet roodgloeiend de verwarming aan wilt hebben). Ikzelf denk ook dat ik ons leven ermee makkelijker maak mijn partner is denk ik ook bijna om. Vind zo'n kussen fijner dan continu de verwarming aan en in de kinderkamer dan nog hoger, krijg er zelf altijd sneller hoofdpijn van 馃槄

vorig jaar

Ik ken het niet maar zou je niet gek laten maken mijn dochter sliep zelfs o ...
Ja zo'n billendoekjes verwarmer zag ik laatst ik vind dat te ver gaan. Ik wist ook niet dat ze bij de luiers een kruik deden haha. Ik dacht zo'n kussen kan na een badje de verwarming laag laten want mijn partner die was al de hele tijd bezig dat die op maximaal overal moest voor de baby en dat wil ik zelf niet. Ik hoop ook dat ons kindje wel tegen wat kou kan maar mijn vriend is een koukleum en ik met tijden haha. En qua die melk maker enzo ja op de lijst die je krijgt van wat je nodig hebt qua aanschaf denk ik soms ook wat overdreve. Ik hoop gewoon goed borstvoeding te geven maar met al die extra apparaten en info denk ik al snel heb ik nu echt zo'n kastje nodig om alles steriel te maken dat was er vroeger toch ook niet. En met die hormonen denk ik wel soms pff als ik tegen veel in ga ben ik straks een loeder moeder馃槀 . Want soms als ik mijn dingen benoem bij de verloskundige dan lijkt het toch een beetje dat je van het maatschappelijke plaatje afwijkt.

vorig jaar

Reactie op Muisje98

Wat fijn dat dat kan! 馃グ
Ja ik ben nog herstellende van mijn 2 hernia s en burn out die ik door een giftige werkgever heb opgelopen. En toen onverwachts maar zeker gewenst zwanger dus vandaar dat ik over het eerste jaar opvang nog niet echt denk omdat mijn werkgever mij ondanks het oordeel nog niet ontslaat en nu ook pas mag doen na de geboorte. Ik had gewild dat het vorig jaar achter de rug was geweest maar ze hadden er #@%* aan. Dus na de geboorte begint de mallemolen weer op ieuw 馃槄