17 Reacties

3 weken geleden

Ik vind de slaapzakken van Ter Stal fijn
Wij hebben de teddy slaapzak van Puckababy en die is heerlijk warm ☺️

3 weken geleden

Ik vind die van prenatal of jollein fijn! Met afritsbare mouw

3 weken geleden

Voor in huis? De puckababy 4 seizoenen gebruikten wij deze herfst in combinatie met een wollen pyjama tijdens kamperen in de tent met nachttemperaturen van 8 à 9 graden namelijk.

3 weken geleden

Ik heb slaapzakken van prenatal en die vind ik heel fijn. Mijn zoontje vind ze ook heerlijk. Die wordt helemaal knuffelig als ik die aantrek bij hem.

3 weken geleden

Ik heb slaapzakken van wol. Een met korte mouw en een met lange mouw. Ben echt super fan van wol.

3 weken geleden

Wij hebben een vrijstaand huis en de kleine ligt op een hoek daar is het soms 14/15 graden en is de puckababy ook niet voldoende. Wij hebben de slaapzak van loger, volgens mij is die bijna 3,5 tog icm wollen pjyama heeft hij het heerlijk warm 😊

3 weken geleden

Reactie op Bonnie03

Ik heb slaapzakken van wol. Een met korte mouw en een met lange mouw. Ben e ...
Waar koop je betaalbare ?

3 weken geleden

Reactie op _xkb

Ja ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vindt? Ik heb 2 zakken van Reiff. Weet even niet meer wat ik betaald heb voor die zonder mouwen, die met mouwen is gevoerd en was €115,- Er is nog een andere van Reiff met lange mouwen die is iets goedkoper, maar die was uitverkocht. Ze zijn inderdaad prijziger dan katoen, maar ik vind het de investering wel waard!

3 weken geleden

Reactie op _xkb

Vaak op Vinted staan ze voor een leuke prijs. 😊

3 weken geleden

Reactie op Bonnie03

Ja ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vindt? Ik heb 2 zakken van Reif ...
Ja ik had er een paar gezien die waren 180, weet even niet meer welke dat was. Maar dat vond ik toch wat overdreven. Ik ga nog eens op zoek, want inderdaad als ze dan goed warm blijft dan is het dat wel waard. Dankjewel 🙏🏻

3 weken geleden

Ik heb er nu 2 van de wibra, die vind ik erg fijn en 3.5 tog met mouwen en 3.0 zonder mouwen!

3 weken geleden

Reactie op _xkb

Ja ik had er een paar gezien die waren 180, weet even niet meer welke dat w ...
Ja snap ik! Die van Alwero zijn ook fijn, maar ook €140! Ik vind die van Reiff, niet gevoerd, maar met lange mouwen echt top! Die was alleen uitverkocht. Mocht je een wollen slaapzak toch te duur vinden kun je ook kiezen voor bijvoorbeeld een wollen hoeslaken en een wol dekentje. Ook super fijn! Mijn zoontje slaapt bij mij in bed, maar dan wel met een wollen deken.

3 weken geleden

Ik heb er eentje van de Etos van tog 4.0 Met afritsbare mouwen, dan zeggen ze geloof ik dat ie 3.0 is

3 weken geleden

Wij hebben een nieuwe wol van Unaduna. Duur maar zo fijn 🥹.

3 weken geleden

Die van Prenatal zijn dik!

3 weken geleden

Wibra heeft ze van 3.5 tog