26 Reacties

één maand geleden

Ik doe het wel en speentjes enzo uitkoken. Waarom? Omdat je niet weet hoe lang speeltjes enzo in winkels en of magazijnen, op zolders hebben gelegen. Door wassen en uitkoken etc weet je zeker dat het in iedergeval een stuk schoner is

één maand geleden

Ik heb alles van stof gewassen, dus ook boxkleed, de bekleding van de kinderwagen etc. Je weet niet wat er in de winkel mee is gebeurd, en ik vind het gewoon lekker fris ruiken.

één maand geleden

Alles van stof :) ook beddengoed

één maand geleden

Alles van textiel inderdaad, inclusief knuffels. De bekleding van de maxicosi laat ik deze keer zitten. Hij is van onze eerste, amper gebruikt en altijd mooi ingepakt geweest.

één maand geleden

En wanneer beginnen jullie hiermee

één maand geleden

Reactie op tes manuaal

En wanneer beginnen jullie hiermee
Ik ben begonnen rond 28 weken. Niet omdat dat nodig was, maar omdat ik toen de commode had waar het in kon en ik niet langer kon wachten haha.

één maand geleden

Alles van textiel ben ik langzaam aan het wassen. ( Ik merk dat het lichamelijk echt wel steeds zwaarder wordt dus doe lekker rustig aan) Ben nu ook pas langzaam bezig met het indelen van de baby kamer. Tegen het einde wil ik de flesjes/ speentjes uitkoken omdat ik die liever niet direct wil gebruiken. Ik ben nu 30+5. Hoes van de autostoel ga ik overigens niet wassen

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Ik ben begonnen rond 28 weken. Niet omdat dat nodig was, maar omdat ik toen ...
En was je het daarna nog een keertje of dat niet

één maand geleden

Reactie op tes manuaal

En wanneer beginnen jullie hiermee
Ik wilde pas met 36 weken wassen, maar het gaat fysiek niet zo fantastisch dus vorige week toch besloten alles alvast te wassen. Dat was met 32 weken.

één maand geleden

Dankjewel! Dan ga ik ook alles wassen wat van textiel is. Mooi klusje tijdens mijn verlof 😄

één maand geleden

Reactie op tes manuaal

En was je het daarna nog een keertje of dat niet
Nee. Eenmaal gewassen en dan is het ook klaar. Het ligt hier wel allemaal in afgesloten kasten en lades enzo. Als het 'open' zou liggen zou ik het pas later wassen ivm stof.

één maand geleden

Reactie op Crocs lover

Alles van textiel ben ik langzaam aan het wassen. ( Ik merk dat het lichame ...
Flesjes doen wij ook pas op het aller laatste. Anders kan je opnieuw beginnen 🤣

één maand geleden

Ik heb alles gewassen, zelfs de knuffels. Deze roken zooo chemisch. Ook flesjes en speentjes uitgekookt.

één maand geleden

Ik ga aankomende week beginnen met wassen, dan 32 weken zwanger. En ja, idd ook het boxkleed, die ligt al 2 jaar in een zak op zolder (en dat geldt voor meer spullen). Voor de wipper en maxicosi gebruik ik gewoon de vlekkenreiniger

één maand geleden

Hoe wassen jullie de maxi cosi/kinderwagen? Als je de bekleding er niet af kan halen.

één maand geleden

Reactie op BoBo29

Hoe wassen jullie de maxi cosi/kinderwagen? Als je de bekleding er niet af ...
Ik heb een vlekkenreiniger, dus maak de bekleding nat en dan haal ik de zuigmond eroverheen en de rest droogt vanzelf

één maand geleden

Reactie op BoBo29

Hoe wassen jullie de maxi cosi/kinderwagen? Als je de bekleding er niet af ...
Van het merk maxi cosi kan je het eraf halen. Wel gedoe maar op YouTube staan wel filmpjes hoe precies. Wij hebben het ooit gedaan toen zoontje had gespuugd in de auto.

één maand geleden

Ik ben ook begonnen met wassen maar was benieuwd of jullie ook alles gaan strijken of stomen? Lees op sommige sites alles strijken ivm hygiene maar normaal strijk ik ook niet alles 😅 was benieuwd wat andere doen?

één maand geleden

Reactie op Rosalindem

Ik ben ook begonnen met wassen maar was benieuwd of jullie ook alles gaan s ...
Ik strijk helemaal niks. Wij hebben ook geen strijkijzer en -plank. Vind het ook zonde van mijn tijd en energie ahaha.

één maand geleden

Reactie op Rosalindem

Ik ben ook begonnen met wassen maar was benieuwd of jullie ook alles gaan s ...
Ik heb alleen gestreken waar naar mijn idee teveel kreukels in zaten. Alle lakentjes bijvoorbeeld, wat kleding. Gewoon zodat het netjes in de kast ligt.