12 Reacties
9 maanden geleden
Heel wisselend. De ene keer thuis, de andere keer bij een vriendin of familie langs. We hebben ook nog een peuter van 2,5 jaar dus daar doen we ook leuke dingen mee.
Wij houden nog niet echt rekening met slaapjes. Er is nog totaal geen ritme en hij slaapt het beste onderweg dus gewoon go with the flow. Geldt ook voor ‘‘s avonds. Hij wordt nog iedere paar uur wakker dus zou niet perse voor hem vroeger naar huis gaan.
9 maanden geleden
Wij blijven vaak thuis (echte couch potato hier), maar ga ook regelmatig wandelen, boodschapje doen, naar familie of vrienden en zijn een keer naar de dierentuin geweest. Heb ook een zoontje van 2,5 dus die vindt het ook leuk om af en toe wat te doen.
Ik probeer wel zo veel mogelijk om slaapjes heen te werken omdat ze het beste in haar eigen bed slaapt en 's avonds zijn wij sowieso thuis omdat ik beide kinderen op tijd in bed wil hebben.
9 maanden geleden
Ik probeer op niet-werkdagen altijd naar buiten te gaan als het weer het toelaat. Meestal gaan we lekker wandelen of ik ga ergens lunchen, naar een museum of even de stad in.
Eerst plande ik het vaak zo dat hij óf net wakker was (en gezellig), óf juist tijd voor zijn slaapje zodat hij snel sliep in de wagen. Dat kwam vooral omdat hij best huilerig kon zijn tegen het eind van zijn wakkertijd.
Nu is hij eigenlijk altijd heel vrolijk en makkelijk dus het maakt iets minder uit. Hij slaapt gelukkig goed in de auto, kinderwagen en zijn bed, dus waar de slaapjes plaatsvinden maakt niet uit.
Ik zorg wel altijd dat hij ‘s avonds rond 19u in zijn eigen bed ligt. En dat is dus het enige waar ik echt omheen plan.
9 maanden geleden
Altijd even naar buiten. De stad in of boodschappen doen. En het huishouden 😬. Naast het werk heb Ik 1 dag in de week met de baby en 1 dag met peuter en baby. Als ik de dag alleen met de baby heb probeer ik ook veel te knuffelen🥰
9 maanden geleden
Slaapjes (3) eigenlijk altijd thuis, alleen die van 16:30 nog wel eens in de auto of wandelwagen.
Soms ga ik naar vrienden, winkel, kinderboerderij, bieb oid
9 maanden geleden
Sowieso altijd wel even wandelen. Vaak fruit- en groentehap voor een week alvast klaarmaken en het gebruikelijke huishouden. Soms stad, natuurgebied of met vrienden op pad. Ik houd geen rekening met slaaptijden, alleen als ze al slaapt ga ik pas zodra ze wakker is. Gelukkig slaapt zij net zo makkelijk onderweg in haar maxi Cosi of wagen. Ben wel altijd ‘s avonds op tijd terug m.u.v. Soms een etentje maar dat is sporadisch