26 Reacties
één maand geleden
Reactie op Rookie88
Mijn vriend werkt vier dagen, ik geef borstvoeding dus doe de nachten volle ...
Zoals het bij jou gaat, lijkt het het meeste op bij mij. Als ik bij andere lees dat sommige mannen goed kunnen schoonmaken of koken leuk vinden ben ik wel een beetje jaloers haha. Ik moet hem echt een lijstje met taken geven en dan hopen dat het überhaupt gedaan wordt en dan ook nog zo dat ik het niet alsnog moet herhalen omdat het niet goed gedaan is😅 ik hoop nog steeds dat dat beter zal gaan maat zijn al 10 jaar samen dus heb m'n twijfels haha, gelukkig heb ik gek genoeg met een kind nu meer tijd voor het huishouden als er voor.
één maand geleden
Wij vullen elkaar gewoon aan, ook nu onze 2de zoon is geboren. Mijn standaard taak is de was en die van hem koken. De rest doen we echt samen.
Ik doe eigenlijk de hele dag de flessen, behalve die van 5 uur, zodat we beide een goede 6-7 uur slaap hebben. Als het lukt poets ik het huis, maar als de kleine niet te genieten is of onze peuter weer een meltdown had, stellen we het uit of neemt hij het op zich. We proberen altijd dingen voor elkaar te ontlasten maar communiceren hier ook veel over.
En tuurlijk, ook wij hebben wel eens ruzie/meningsverschillen over hoe bepaalde dingen te doen.
één maand geleden
Wij doen alles samen, behalve koken (man) en de was (ik). Ik kon me vroeger erg druk maken over hoe hij schoonmaakte, hij deed alles met grof geweld, ipv spons een schrobbezem etc, maar het werd wel schoon dus dat heb ik losgelaten! Nu ik nog verlof heb doe ik meer, maar hij helpt nog steeds mee.
De avondfles doet hij, dan kan ik vast slapen en de nacht doe ik. Als hij vrij is de volgende dag doen we de nacht opsplitsen.