18 Reacties
vorige week
Water, melk, roosvice of thee. Wij geven ook alleen maar losse thee en geen zakjes (daar zit nog meer troep in dan in ranja)
6 dagen geleden
Onze dochter drinkt sochtends en savonds een fles melk en overdag alleen water. Ze is gek op water, dus voel nog niet de behoefte om iets anders te geven. Bij de opvang krijgt ze in de middag ook weleens een smootie, dat is volgens mij gemaakt van vers fruit, yogurt en water
6 dagen geleden
Reactie op Rileysmommy
Water, melk, roosvice of thee. Wij geven ook alleen maar losse thee en geen ...
Puur ter info: Bij De Kleine Keuken valt de troep wel mee, daar heb ik recent uitvraag naar gedaan.
Het materiaal van de theezakjes is volledig plasticvrij en bestaat uit abaca, houtpulp en plantaardige cellulose. Om ervoor te zorgen dat het theezakje goed gesloten blijft tijdens het trekken, wordt het zakje geseald met behulp van hitte. Hoewel het zakje zelf volledig plasticvrij is, bevat de sealrand een kleine hoeveelheid synthetische vezels die noodzakelijk zijn om een stevige seal te kunnen garanderen.
6 dagen geleden
Voornamelijk water (en nog haar flesjes) maar sinds een paar weken ook thee. Vooral kamille en rooibos. Maar ik geef ook verschillende kruidenmelanges. Zo lang het maar geen zwarte thee bevat ivm de cafeïne die daar in zit. Eigenlijk alles wat je ook tijdens je zwangerschap zorgeloos kon drinken.