9 Reacties

vorige week

Of is het teveel slaap overdag?

vorige week

Ik ben bang dat dit erbij hoort. Onze 15 maanden oude dochter doet dit ook. Die is soms 3 uur lang in de nacht wakker. En gaat pas slapen ze of op mij ligt of tegen me aan... zelf weet ik geen oplossing helaas

vorige week

Reactie op Elizabeth-1998

Ik ben bang dat dit erbij hoort. Onze 15 maanden oude dochter doet dit ook. ...
Oh echt he, ja bij ons slaapt hij niet. Hij heeft dus vandaag overdag ook in totaal 6 uurtjes geslapen omdat hij natuurlijk snachts amper heeft geslapen alleen nu kijk ik al op tegen de avond/nacht of hij dan wel gaat slapen

vorige week

Reactie op TK1997

Oh echt he, ja bij ons slaapt hij niet. Hij heeft dus vandaag overdag ook i ...
Ik herken dit heel erg! Ik zie echt tegen de avonden op. En vind het verschrikkelijk als mijn man nachtdienst heeft. Vaak lig ik dan met onze dochter van 9 weken en 15 maanden in 1 bed die elkaar ook nog eens wakker houden. Maar in hun eigen bed ook niet gaan slapen. Hopelijk is het snel voorbij

vorige week

Ik herken dit heel erg! Ik zie echt tegen de avonden op. En vind het versch ...
Oh pittig zeg! Sterkte, idd hoop dat het snel voorbij is..

Ik ben bang dat dit erbij hoort. Onze 15 maanden oude dochter doet dit ook. ...
Ooo nou precies dit. Al twee weken! Ik ben het behoorlijk zat. Heel egoistisch, maar ik heb maandag en dinsdag eindexamens van mijn opleiding en baal er van zo gaar te zijn en slechte voorbereiding te hebben. In de nacht probeer ik het los te laten en haar maar tegen me aan te laten liggen, maar poeh ik hoop ook dat het snel voorbij is. Iemand ervaring mee hoelang het duurt ongeveer? Snap dat het voor iedereen anders is hoor. En sterkte voor iedereen!!!

vorige week

Oh iemand een idee wat je moet doen als hij ook niet bij e wil slapen maar dus ook niet in zijn bed….. -.-

3 dagen geleden

Reactie op TK1997

Oh iemand een idee wat je moet doen als hij ook niet bij e wil slapen maar ...
Nou dit vraag ik me ook af want hier nu precies hetzelfde probleem

3 dagen geleden

Reactie op Mama van Joshua en Nikita

Ooo nou precies dit. Al twee weken! Ik ben het behoorlijk zat. Heel egoisti ...
Wij zijn nu al 3 weken bezig. Ben helemaal gaar. Ze wilt ook alleen mij qat het extra pittig maakt. Qua ontwikkeling gaat ze gigantisch vooruit. Misschien dat dit het is. Haar taal gaat super hard en ze gaat nu lopen. Voor de rest kan ik maar ook het cb geen andere reden bedenken. Ze gaven ons het advies nabijheid aanbieden