13 Reacties
vorig jaar
Hoelang is de pot kunstvoeding al open? Wij hadden dit 3 weken terug (wij combineren borst en kunst) met de flessen kunstvoeding, even vergeten dat als de pot kunst open is deze maar 4 weken "goed" blijft. Bij het openen van een nieuwe pot was het over. Als dit niet van toepassing is lees graag mee :)
vorig jaar
Reactie op LauraLove
Hoelang is de pot kunstvoeding al open? Wij hadden dit 3 weken terug (wij c ...
Dat is niet van toepassing. Heb de pot 2 dagen geleden open gemaakt ;)
vorig jaar
Reactie op maais92
Mijn baby die borstvoeding krijgt spuugt ook water met witte stukjes zo’n a ...
Hebben ze ook gezegd waarom dit gebeurt en wat je er eventueel tegen kan doen ?
vorig jaar
Reactie op KimmyJax
Mijn baby spuugt vlak na de fles duidelijk melk maar na al een uur is het w ...
Dit doet zij nu ook. Hebben ze ook gezegd waarom dit gebeurt en wat je er tegen kan doen ?
vorig jaar
Als het een beetje is, is het geloof ik nog een boertje dat dwars zat waarbij wat voeding mee komt. Onze dochter heeft dat ook wel eens! Met name als ze na de voeding druk met andere dingen is en het dus niet lukt te boeren
vorig jaar
Reactie op Nadine 1993
Als het een beetje is, is het geloof ik nog een boertje dat dwars zat waarb ...
Het is helaas niet een beetje maar echt heel veel 🥺
vorig jaar
Reactie op BABY12MVSO
Hebben ze ook gezegd waarom dit gebeurt en wat je er eventueel tegen kan do ...
CB zei dat het reflux was of inderdaad mogelijk door boertje wat dwars zit. Dus 30 minuten rechtop houden, bedje met hoofdeind omhoog etc. Deden wij ook allemaal al en maakt geen verschil helaas, ze blijft er last van houden. Hier is het ook echt een grote hoeveelheid die er uit komt. Zolang ze goed groeit hoefden we er niets aan te doen..
vorig jaar
Reactie op KVD91
Wij hebben dit ook. Boeren, lang rechtop houden etc helpt allemaal niet. Vo ...
Oh dat is vervelend dat ze ook niet goed groeit. Wij geven pure goat, geitenmelk.
vorig jaar
Reactie op NPDK
Hier ook met boeren een golf melk. Na 1 slaapcyclus van 45 min weer wakker ...
Wat vervelend! Ik dacht eerst ook dat ze ziek was maar ze heeft het ongeveer 2 weken gedaan en sinds 2 dagen doet ze het niet meer, ben benieuwd of dat zo blijft of dat ze ineens weer veel gaat spugen…