7 Reacties
2 maanden geleden
Herkenbaar! Hier hielp het om op die momenten los te koppelen en opnieuw aanleggen met extra aandacht voor de juiste "aanlegtechniek" en soms ook het wisselen van houding
2 maanden geleden
Hee, herkenbaar. Heb geen tips helaas behalve inderdaad de aanhap checken. Soms denk ik trouwens ook dat het is omdat hij te hard zuigt. Ik wissel dan soms even van borst.
Hier zijn de boventanden wel al heel lang door een de lijn is veeeeel later genomen. Dus dat is het denk ik niet.
2 maanden geleden
Oh ja zeker herkenbaar. Meestal staan de twee boventanden diep in mijn tepelhof. Ook bijt ze als ze slaapt keihard dicht. Oh man dat doet zo zeer. Maar goed. Wel goed voor de weerstand met de herfst en de winter periode vooral dus probeer nog vol te houden tot ze twee jaar is.
3 weken geleden
Even om weer te heropenen. De pijn tijdens drinken bleek een scheurtje te zijn. Maar ik heb echt het probleem dat als het ene hersteld is er ergens anders weer een wondje ontstaat 馃槄 smeer na iedere voeding wat melk erop maar soms trekt hij vacu眉m los of gaat er net een tandje langs en dan is het weer open. Elke keer een rare houding aannemen zodat het wat minder pijn doet 馃槄 vind het wel heel vervelend zo. Tis nu gelukkig 1 kant.. maar daar wordt het nu ook wat rood en was het wat dikker vanochtend.. het blijft maar een open wondje, echt pijnlijk