Hey mama’s
Dit klinkt misschien een beetje raar maar mijn vriend en ik hebben gemeenschap gehad en tijdens dat we bezig waren is de condoom afgegaan😅 gelukkig had me vriend het vrij snel door dus stopte we meteen maar nu is mij verteld dat je na de zwangerschap extra vruchtbaar bent.. ik ben bijna 7 weken geleden bevallen. De laatste paar dagen voel ik me s’ochtends weer misselijk en ik ben 2x heel boos geworden op m’n vriend terwijl ik normaal nooit zo boos word op m (hormonen).
Nu is mijn vraag hoe voelde jullie je en hoe kwamen jullie er achter? Ik durf niet te testen🫣
De enige manier waarop je er achter komt is door te testen…
Ik was na 6 maanden zwanger geworden omdat ik twee keer de pil was vergeten, en heb die maand maar een keer gemeenschap gehad…
En voor ons zoontje zijn we echt 2 jaar bezig geweest, dus je bent wel veel vruchtbaarder na een zwangerschap.
Hier ook van 1 keer sex zwanger van dit kleintje 6 maanden postpartum. Dus het kan zeker. Je krijgt pas symptomen als je lichaam hcg aanmaakt dus dan zou een test zeker positief uit moeten slaan.
Het kan ook dat je denkt van alles te voelen omdat je er bang voor bent. Maar de enige manier om er achter te komen is testen, aan de reacties van anderen op dit forum zal je niet veel hebben aangezien iedereen anders is😅