Ik ben zaterdag 5 weken geleden bevallen, ik pas al mijn eigen kleding weer maar me buik is eigenlijk nu nog platter dan eerst en merk het ook aan me billen. Mijn eetlust is gewoon weg waardoor ik zoo ontzettend weinig eet op een dag. Wie heeft dit ook of gehad ?
Wil zo graag me oude figuur terug!
Hier hetzelfde, sinds de dag dat ik ben bevallen eet ik amper nog, vandaag 2 boterhammen en een half bord avond eten, straks nog een beetje vla en dat was het.. iemand tips om eetlust weer op te krikken?
Ik heb ook nauwelijks eetlust en ook weinig dorst. Ook geen lekkere trek... Ik had juist verwacht met borstvoeding dat ik veel trek zou hebben, maar niet dus.
Bijna 6 weken geleden bevallen en mijn eerlust is ook compleet verdwenen. Tijdens mijn zwangerschap kon ik alles eten en veel en nu met moeite. 1/2 boterhammen of beschuit overdag en klein bordje avondeten. Voorheen snackte ik nog graag in de avond, nu echt niet..
Ik herken het wel. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat erger. Dit is de derde, heb het nu iets minder. Maar heb ook nergens zin in dus sla ik avond eten steeds over. Ik heb nog wel wat zwangerschapskilo’s, dus vind ik het niet zo erg..
Ook gehad, nu na 3 weken gaat het beter. Ik heb mezelf wel geforceerd te eten, heb echt eten nodig om te kunnen herstellen (was heel duizelig na de bevalling, kon een week niks)
Hier hetzelfde, sinds de dag dat ik ben bevallen eet ik amper nog, vandaag ...
Ik ben 6 weken geleden bevallen en ik heb ook geen eetlust meer sinds de bevalling. Ik heb 2 dagen geleden pittig gegeten en het lijkt erop dat mijn eetlust iets verbeterd is. Wellicht kan dit ook bij jullie helpen.
Ik ben 2 weken geleden bevallen en heb ook heel weinig eetlust. Ik geef borstvoeding dus ik moet wel eten maar echt met moeite. Ik ben me oude gewicht weer terug wat eigenlijk goed is, maar ik maak me zorgen voor me productie