21 Reacties

één maand geleden

Ik maak precies het zelfde mee en ben ook 4 weken geleden bevallen, zie er ook echt niet uit ben zo dun geworden

één maand geleden

Hier hetzelfde, sinds de dag dat ik ben bevallen eet ik amper nog, vandaag 2 boterhammen en een half bord avond eten, straks nog een beetje vla en dat was het.. iemand tips om eetlust weer op te krikken?

één maand geleden

Ik heb ook nauwelijks eetlust en ook weinig dorst. Ook geen lekkere trek... Ik had juist verwacht met borstvoeding dat ik veel trek zou hebben, maar niet dus.

één maand geleden

Helaas herkenbaar 🥺

één maand geleden

Bijna 6 weken geleden bevallen en mijn eerlust is ook compleet verdwenen. Tijdens mijn zwangerschap kon ik alles eten en veel en nu met moeite. 1/2 boterhammen of beschuit overdag en klein bordje avondeten. Voorheen snackte ik nog graag in de avond, nu echt niet..

één maand geleden

Reactie op Amy318

Hier hetzelfde, sinds de dag dat ik ben bevallen eet ik amper nog, vandaag ...
Nou precies het zelfde hier!!

één maand geleden

Reactie op from1997

Bijna 6 weken geleden bevallen en mijn eerlust is ook compleet verdwenen. T ...
Wat gek he ? Ik val echt met de dag meer af en het is echt niet leuk

één maand geleden

Reactie op Neyah

Helaas herkenbaar 🥺
😥😥

één maand geleden

Reactie op BabyGirl24.

Ik maak precies het zelfde mee en ben ook 4 weken geleden bevallen, zie er ...
Echt balen is het! Had dat niet verwacht ook

één maand geleden

Reactie op Mama van Dean

Wat gek he ? Ik val echt met de dag meer af en het is echt niet leuk
Jaa echt heeel vreemd, vooral omdat ik eerst echt zoveel kon eten. Nu denk ik ook van, hoe kan dit verschil nou zo groot zijn…

één maand geleden

Ik herken het wel. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat erger. Dit is de derde, heb het nu iets minder. Maar heb ook nergens zin in dus sla ik avond eten steeds over. Ik heb nog wel wat zwangerschapskilo’s, dus vind ik het niet zo erg..

één maand geleden

Reactie op linylia

Ik herken het wel. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat erger. Dit is ...
Wanneer kwam het bij jou weer terug na je vorige zwangerschappen? Weet je dat nog? 😊

één maand geleden

Ook gehad, nu na 3 weken gaat het beter. Ik heb mezelf wel geforceerd te eten, heb echt eten nodig om te kunnen herstellen (was heel duizelig na de bevalling, kon een week niks)

één maand geleden

Reactie op Amy318

Hier hetzelfde, sinds de dag dat ik ben bevallen eet ik amper nog, vandaag ...
Ik ben 6 weken geleden bevallen en ik heb ook geen eetlust meer sinds de bevalling. Ik heb 2 dagen geleden pittig gegeten en het lijkt erop dat mijn eetlust iets verbeterd is. Wellicht kan dit ook bij jullie helpen.

één maand geleden

Reactie op Neyah

Wanneer kwam het bij jou weer terug na je vorige zwangerschappen? Weet je d ...
Denk dat het pas terug kwam na 4 maanden

één maand geleden

Ik ben 2 weken geleden bevallen en heb ook heel weinig eetlust. Ik geef borstvoeding dus ik moet wel eten maar echt met moeite. Ik ben me oude gewicht weer terug wat eigenlijk goed is, maar ik maak me zorgen voor me productie

één maand geleden

I wish.. ik vreet juist alles aan elkaar..

één maand geleden

Reactie op linylia

Denk dat het pas terug kwam na 4 maanden
Jeetje… 🥲🥲

één maand geleden

Ik heb helemaal geen eetlust en ik drink ook minder nu😭

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde!! Lastig om goed te eten voor de borstvoeding..