7 Reacties

6 dagen geleden

Als je de droomvoeding niet geeft, loop je het risico dat ze zich rond 01:00 uur meldt en dan tussen 5 en 6 uur weer. Je nacht wordt dan 2 keer onderbroken. Daarnaast kun je, op de manier zoals je het nu doet, volgens mij ook “makkelijker” de nachtvoeding afbouwen.

6 dagen geleden

Wij zaten met precies dezelfde vraag. We hebben het uitgeprobeerd en toen kwam ze inderdaad om 01.00 en om 05.00. Dus ik moest er toen 2x uit in de nacht. De volgende dag was ik veel meer moe daardoor dan dat ze 1x om 04.00 komt. Daarom geven wij toch nog de fles om 22.30 uur en gaan we proberen de fles van 04.00 langzaam af te bouwen. Dit is al 3 nachten gelukt. Alleen speentje indoen en toen kwam ze rond 6/7 uur. Alleen afgelopen nacht wilde ze wel weer voeding dus toen 60ml gegeven.

6 dagen geleden

Het is maar net hoeveel je kindje slaapt. Onze zoon gaat tussen 8 en 9 naar bed en komt dan ca. 6 uur later weet dus rond 3.00 uur. Daarna slaapt hij nog ca. 3 uur door dus tot 6.00 of 7.00 uur en daarna vaak nog 1,5 uur tot een uur of 8.00 waarin ik kan douchen, ontbijten en de was doen etc. Dan hoef je er dus ook maar 1x uit.

6 dagen geleden

Ik zou het wel proberen bij ons is dit namelijk niet het geval. Mijn zoontje ligt ook meestal Tussen 7 en 8 in bed te slapen en meld zich pas rond 3,4 of 5 uur snachts en vervolgens slaapt hij altijd weer tot 7 / 8 uur. Als ik hem juist wel een droomvoeding gaf kwam hij vaker in de nacht. Dus ik denk dat je het gewoon eens moet proberen

6 dagen geleden

Hier 1 keer geprobeerd. Mijn zoontje van 10 weken wordt eigenlijk altijd uit zichzelf wakker tussen 22:00 en 22:30 maar toen ik alleen thuis was, en ik zo moe was, ben ik gewoon naar bed gegaan om 21:45 omdat ik mijn ogen niet meer kon openhouden. Was geen succes, meldde zich om 00:00 en daarna alsnog een nachtvoeding gehad 😂

6 dagen geleden

Reactie op DREAM95

Hier 1 keer geprobeerd. Mijn zoontje van 10 weken wordt eigenlijk altijd ui ...
Oh dat is dan ook balen ja haha. Hier letterlijk nog nooit gemeld voor die voeding.. al vanaf dat ze geboren is en ze is nu bijna 9 weken... dus vandaar dat ik soms twijfel om het eens te laten haha

één dag geleden

We hebben het afgelopen nacht eens uitgetest. Ze kreeg om 18.25 haar laatste fles en sliep 19.15. Ipv dat we haar wakker hebben gemaakt om 22.30 hebben we haar zelf laten bepalen en ze kwam om 01.25 😁. Hierna was het 6.35. We gaan dit nu een weekje uitproberen om te kijken hoe dit gaat 🙌🏼