16 Reacties
vorig jaar
Wij hebben een maxi cosi van stokke x be safe die kan op de kinderwagen.
En daarna kan ze hier overstappen na 3 a 4 maanden op een britax romer
vorig jaar
Wij hebben bij de eerste een maxicosi coral gekocht, dit is een versie waar je de bak in de auto kan laten staan en alleen het geen waar ze in liggen uit de auto kan halen. Maar ook volledig uit de auto kan halen natuurlijk, om de macicosi op een kinderwagen te zetten.
Ik ben zo blij met die versie en gebruiken deze dus weer. Als je even snel een boodschapje wil doen kun je je kindje dus in een kleinere vorm mee nemen als een soort "handtasje" (sorry voor de benaming馃槄) en hoef je niet persee je hele maxicosi inclusief kinderwagen te pakken. Ook kon ik voor net iets meer dan draagbaar was die binnenkant in een winkelwagentje zetten. Zo ideaal!
vorig jaar
Ik heb de maxi cosi pro 2 gekocht. Nog wel zonder base, misschien gaat m鈥檔 dochter met een paar maanden over op een andere stoel en gebruiken we de base dan
vorig jaar
Wij hebben de Maxi Cosi Cabriofix gekocht in de actie. Ik zie dat deze nu nog steeds voor een mooie prijs te koop staat op Wehkamp (nog 1 op voorraad).
https://www.wehkamp.nl/app/product/17163741?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
Deze past op onze adapters van de kinderwagen. Daar moet je wel even rekening mee houden als je die combinatie zou willen gebruiken.
vorig jaar
Hier een cabriofix i-size, gewoon zwart maar een lekkere deken/hoes van jollein bijgekocht die je vast kan maken in de maxi Cosi. Voor in de auto hebben we de easy base 2, omdat wij geen isofix hebben en deze base gewoon met de gordel vast te zetten is en deze maxi Cosi klikt daar dan ook gewoon op.