27 Reacties

vorige maand
Wij hebben de Easywalker Jackey 2XL en echt suuuuper blij mee. Heerlijke hoogte, je kan ze nog helemaal plat leggen en het "zonnekapje" kan vrij ver naar beneden en kan je ook iets hoger vastritsen.
Er zit een regenhoes bij en een mand onderin. Automatisch inklapbaar ook echt enorm handig en licht gewicht en een dikke plus; All terrain buggy😍😍
Verder kan je er super veel accessoires bij bestellen. Easywalker is wat mij betreft een echte aanrader.

vorige maand
Reactie op Knutje17
Ik volg even!
Wil je de buggy ter vervanging van de kinderwagen? Of enkel ...
Ik twijfel een beetje. Ik denk dat ik het soms ook wel handig zou vinden als ik ergens naar toe moet. Achteraf heb ik best wel spijt dat ik zo’n dure kinderwagen heb gekocht. Hij is zo zwaar en lomp. Terwijl een buggy lekker compact is

vorige maand
Reactie op anne55
Ik twijfel een beetje. Ik denk dat ik het soms ook wel handig zou vinden al ...
Nou precies het zelfde hier! Wij willen de kinderwagen verkopen maar ben bang dat een buggy minder goed oid is.
Ik heb nu de cybex eezy s twist+ 2 buggy op het oog, wil graag eentje dat me kindje me kan aankijken

vorige maand
Reactie op Knutje17
Nou precies het zelfde hier! Wij willen de kinderwagen verkopen maar ben ba ...
Er is gewoon te veel keuze wat het bijna onmogelijk maakt om te kiezen haha.
Ik hoor ook altijd van mensen dat een echte kinderwagen fijner is. Zeker als je gaat wandelen of echt een dagje weg gaat misschien waarbij je echt veel moet wandelen. Maar als ik gewoon even snel naar de winkel moet of even snel naar de kinderboerderij etc dan lijkt mij een buggy juist weer handiger. Maar aangezien alles zo mega duur is en ik ook al zoveel geld heb uitgegeven aan de kinderwagen wil ik het liefst wel een beetje een betaalbare buggy..

vorige maand

vorige maand
Ik heb deze joie pact pro.
Echt een fijne buggy.
Gekocht voor in de bakfiets en omdat mijn moeder een hele kleine achterbak heeft waar de Joolz buggy niet in past.
Super compact.
Met 1 hand te besturen en in te klappen.
De maxi cosi kan er ook op met bijgeleverde adapter voor als ik deels met de auto en deels met het OV ga.
Er zit ook nog een regenhoes bij

vorige maand
Reactie op britt0923
wij zijn nu op vakantie en hebben de easywalker jackey 2xl mee wij zijn er ...
Die hebben wij ook aangeschaft voor de vakantie, eindstand gebruiken we die alleen nog maar i.p.v. de kinderwagen. (Voor ik discussies losmaak) Het is zo ideaal dat ze er nog helemaal in kunnen liggen en ook volledig beschut als het ware 😊
Hebben jullie hem in het luchtruim ook extra laten beschermen of mocht hij jhet vliegtuig in?

4 weken geleden
Reactie op Knutje17
En heb je het idee dat je kleintje daar goed ik kan zitten en liggen? Wij v ...
Ja, zeker weten! Hij slaapt nog steeds altijd tijdens het wandelen, omdat deze ook helemaal plat kan. Het is e ht een lichtgewicht en klapt zichzelf dus automatisch in met 1 klik op de knop. Echt ideaal! Ben enorm blij met deze aankoop. Hij kan op verschillende standen dus ook zitten lukt heel goed. Volledig rechtop of beetje in een chill houding of dus volledig plat het is echt enorm handig. Je kan er ook allemaal accessoires bij kopen zoals een stuurtje, een plateau voor eten e.d.

4 weken geleden
Reactie op SaJes
Die hebben wij ook aangeschaft voor de vakantie, eindstand gebruiken we die ...
we hebben hem gewoon ingeklapt en bij de gate afgegeven niet met extra tas ofso ! het ging prima! hij heeft idd de hele vakantie gewoon lekker kunnen zitten waar nodig was met hapjes bv of om lekker rond te kijken en ook gewoon lekker in kunnen slapen door de ligstand (sorry moedermaffia) al met al een geslaagde vakantie ons zoontje blij en wij blij !!

4 weken geleden
Reactie op Knutje17
En heb je het idee dat je kleintje daar goed ik kan zitten en liggen? Wij v ...
jaa zeker ! de hele week gebruikt ! en ik weet zeker dat de kinderwagen verleden tijd is voor ons ! dit werkt prima hij kan volledig plat rechtop en alle standen daartussen in ! dus echt perfect (vinden wij)