14 Reacties

8 dagen geleden

De difrax s fles is hier de enige die hij goed pakt. Maat veel mensen zweren bij lansinoh naast borstvoeding. Kun je misschien een flesje lenen van iemand om het eens te proberen?

8 dagen geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/welke-voedingsfles-bij-borstvoeding-combineren-lwe1N9

8 dagen geleden

Laat je je kindje zelf aanhappen (zachtjes met de speen over de lippen wrijven) en voed je therapeutisch? Wij gebruiken de hegen fles met prematuur speen, bij ons vorige kindje dr brown fles gebruikt met prematuurspeen. Vond ik ook een prima fles. Ik probeer dagelijks een flesje borstvoeding te geven zodat mijn zoontje er goed kan wennen, ene keer beter dan de andere keer.

8 dagen geleden

Wij zijn op aanrader van lactatiekundige overgegaan op de dr Brown smalle hals. De struggles herken ik wel; wij zijn in begin de fles elke dag rond zelfde tijdstip overdag gaan geven (want minder moe..), experimenteren met verschillende houdingen en vooral doorzetten. Lijkt langzaam aan wat beter te gaan. Wij hebben overigens het idee dat het beter gaat als ik er zelf niet bij ben..

8 dagen geleden

Ik heb maandag mijn eerste afspraak bij de prelogopedist voor mijn kleine flesweigeraar. Tijdens het inloopspreekuur adviseerde zei de Lansinoh of de mamafeel. Belangrijkste was, zei ze, om de melk ook wat warmer te maken (40-45 graden)

8 dagen geleden

Ik heb een fles van Nuk met bijbehorende speen voor borstvoeding en na een paar dagen oefenen, lukt het al best goed! Maar geen vergelijkingsmateriaal dus kan ook gewoon toeval zijn 🫠

8 dagen geleden

Ik had ook de dr Brown en onze dochter leek vooral niet te snappen hoe ze die speen goed te pakken moest krijgen. Er zijn inderdaad veel flessen op de markt die beweren de tepel na te boots. Op basis van onderstaand artikel ben ik de Lansinoh fles gaan proberen (o.a. te bestellen bij Kruidvat, in de winkel weet ik niet of die ligt) en die pakte ze wel goed! https://www.oudersvannu.nl/producten/trend-babyflessen-die-borstvoeding-nabootsen-zijn-die-echt-beter~4df520a

8 dagen geleden

Oja ik ben dus ook intensiever gaan oefenen. Echt 2 keer op een dag. Daarmee ging de dr Brown ook al beter, maar toen ik toch besloot een andere fles te proberen en bij de Lansinoh uitkwam ging het pas echt goed.

7 dagen geleden

Met de normale difrax

7 dagen geleden

Wij hebben hier de calma van medela. Veel kunnen er niets mee las ik maar afgelopen week voor het eerst geprobeerd en ze pakte hem gelijk🤷‍♀️

7 dagen geleden

Ik lees graag mee hier hetzelfde probleem en niks lijkt momenteel te werken (man laten voeden of anderen of andere fles). Of ze kauwt er op of ze begint te huilen . Nu 10 weken hier

7 dagen geleden

Vanmorgen is 50 cc gelukt met smalle dr Brown fles. Ze heeft hier beter grip op lijkt het. Ze huilt hard maar de speen stukje in haar mondje gehouden, ondertussen gelopen/gewiegd en gezongen en na een tijdje begon ze te zuigen! Hopelijk gaat het nu steeds makkelijker en kunnen we straks zittend fles geven!

7 dagen geleden

Wij hebben de ‘mamafeel’ van Difrax. Mijn man geeft onze zoon iedere avond een flesje en dat gaat al goed sinds hij 2 weken oud is (hij is morgen 9 weken).

7 dagen geleden

Ik gebruik de fles van mam, ik denk eerlijk gezegd dat het per baby verschilt wat voor fles ze fijner vinden